-
10 kluczowych kompetencji, które powinna posiadać sekretarka
... assistant), to można wyróżnić kilka profili tego typu pracowników. Największe wymagania stawiane są asystentkom prezesów zarządu, czy asystentkom zarządu, bowiem zakres ich obowiązków jest ścisłe powiązany z aktywnością najważniejszego menedżera danej spółki – prezesa. W zakresie ich obowiązków leży nie tylko praca organizacyjna związana ...
-
6 kompetencji miękkich, dzięki którym znajdziesz pracę
... posiadać kompetencje miękkie, które pozwolą na szybką reakcję w obliczu nieustannych transformacji. Zakres poszukiwanych kompetencji jest szeroki, od wrodzonej ciekawości i otwartości na ... będzie sytuacja gospodarcza i kondycja rynku pracy. W związku z tym, jednym z kluczowych priorytetów firm jest utrzymywanie wysokich wskaźników produktywności. To ...
-
Zmiana pracy: zadbaj o bezpieczeństwo
... obecnego miejsca pracy warto zadbać o bezpieczeństwo zmiany pracy. Oto kilka kluczowych wskazówek na podstawie obserwacji Antal International. Myśląc o zmianie ... do poważnego projektu, definiując wszystkie kluczowe aspekty związane z przyszłą pracą w tym zakres obowiązków, umiejscowienia stanowiska w strukturze, etc. Można zaoszczędzić sporo czasu ...
-
Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
... działu sprzedaży, Aplikuj.pl. Co prawda błędów, które można popełnić podczas rozmowy rekrutacyjnej jest znacznie więcej, natomiast poniżej zestawiono kilka kluczowych, które mogą zadecydować o wyniku rekrutacji. Mniej znaczy więcej – czyli jak mówić o poprzednim pracodawcy? Jednym z najczęstszych pytań, które pojawiają się podczas ...
-
Jak zadbać o work-life balance w zawodzie prawnika?
... , mogą lepiej nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami. Podsumowanie Prawnicy mogą skutecznie dbać o równowagę między życiem zawodowym a prywatnym stosując kilka kluczowych strategii. Częściowo zadbają o work-life balance samodzielnie, m.in. odpowiednio zarządzając swoim czasem, wyznaczając granice, dbając o odpoczynek i kontakty społeczne, jak ...
-
Praca w marketingu i PR: jakie wynagrodzenia dla specjalistów?
... ich w czołówce najbardziej docenianych ról w PR. Dane wyraźnie pokazują, że pracodawcy najbardziej doceniają role, które bezpośrednio wpływają na realizację kluczowych celów biznesowych, takich jak zwiększanie przychodów, budowanie rozpoznawalności marki czy optymalizacja działań marketingowych. Specjaliści odpowiedzialni za realizację kampanii ...
-
Specjalista ds. cloud computing - jakie kompetencje pożądane?
... które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie celów biznesowych. Szeroki zakres kompetencji zwłaszcza w rozwiązaniach typu DevOps i duża odpowiedzialność związana ... Zakres wiedzy i kompetencji Dla pracodawcy osoba chcąca pracować w roli specjalisty ds. rozwiązań chmurowych powinna posiadać dogłębną wiedzę na temat przynajmniej jednej z kluczowych ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... nazwy stanowisk, które nie mają swoich polskich odpowiedników (np. ze względu na zakres obowiązków) lub też mają, ale lepiej brzmią w oryginale (lepiej oznacza tutaj nie „ ... a także prowadzi administrację personalną. • Key Account Manager (Kierownik ds. Kluczowych Klientów) – odpowiedzialny jest za realizację planów sprzedażowych, budowanie wizerunku ...
-
Nie tylko doświadczenie buduje wysokość wynagrodzenia
... kluczowych czynników mających wpływ na pensje specjalistów, jest oczywiste. O tym, jak będzie się kształtować nasza pensja z biegiem czasu, w dużej mierze decyduje jednak również obszar specjalizacji, jak i zakres ... firmy jest sprzedaż – na poziomie strategicznym jest to jeden z kluczowych działów, odpowiedzialnych za zyski firmy. Dlatego też rola ...
-
Jak interpretować umowy o pracę po angielsku?
... często powołuje działające w jej imieniu komisje w mniejszym gronie zajmujące się podejmowaniem kluczowych decyzji i nadzorowaniem wybranych obszarów działalności spółki. Jedną z nich ... (12). Komentarze: (1) Przymiotnik comprehensive wskazuje na bardzo szeroki zakres określonej w pozostałej części zdania usługi, oferty itp. W języku polskim ...
-
Audytor
... audytor (Zakres obowiązków): uczestnictwo w projektach audytowych przygotowywanie raportów z przeprowadzonych analiz sprawdzanie organizacji pod kątem przestrzegania prawa i obowiązujących przepisów dokonywanie oceny zgodności i kompletności wewnętrznych uregulowań z obowiązującymi zewnętrznymi aktami prawnymi analiza kluczowych procesów i zasobów ...
-
Dyrektor generalny, Chief Executive Officer, CEO
... Officer, CEO (Zakres obowiązków): tworzenie i nadzorowanie wdrażania okresowych planów rozwoju opracowywanie planów inwestycyjnych precyzowanie celów przedsiębiorstwa, jego misji i zasad zarządzanie personelem, wybór członków zarządu, kontrola działań analiza raportów dotyczących funkcjonowania firmy podejmowanie kluczowych decyzji (w niektórych ...
-
Specjalista ds. sprzedaży
... gruntowną wiedzę o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i monitoruje działania konkurencji. Jednym z kluczowych zadań specjalisty ds. sprzedaży jest budowanie bazy klientów oraz ... raportuje wyniki sprzedaży przełożonym. Czym się zajmuje specjalista ds. sprzedaży (Zakres obowiązków): analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów ...
Tematy: specjalista ds. sprzedaży -
8 najgorszych pytań, jakie możesz zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej
... Zapytaj o wynagrodzenie dopiero po dokładnym omówieniu zakresu obowiązków i innych kluczowych kwestii dotyczących potencjalnej współpracy. „O jakim stanowisku rozmawiamy?” ... na wiele ogłoszeń w poszukiwaniu jakiegokolwiek zatrudnienia. Inną kwestią jest natomiast zakres obowiązków. Zdarza się, że stanowiska o podobnym charakterze są nazywane bardzo ...
-
5 wskazówek dla handlowca. Jak zaprezentować się w CV?
... - szablony Wskazówka nr 4: Opisz dokładnie zakres obowiązków Aby wzbudzić zainteresowanie rekrutera, handlowcy powinni dokładnie opisać zakres obowiązków w poprzednim miejscu zatrudnienia. ... jest zamieszczanie informacji dotyczących mniej ważnych obowiązków kosztem tych kluczowych. Wprowadza to niemałe zamieszanie, a co za tym idzie, znacznie ...
-
Jak ustalić wysokość wynagrodzenia pracownika?
... działów HR i specjalistów ds. wynagrodzeń, pomagając w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących polityki płacowej. (wysokość wynagrodzenia netto i koszty pracodawcy ... tworem, w którym żaden opis stanowiska nie jest wieczny i może zmieniać się zakres opisywanych obowiązków. Rozsądne podejście zakłada dostosowanie wysokości wynagrodzeń co najmniej ...
-
Przedstawiciel handlowy - ścieżka kariery
... mówi Marcin Mackiewicz, konsultant Independent Group, HR Consulting Services. Także zakres obowiązków zależy od specyfiki działalności organizacji. Stanowisko handlowca może ... Działu obsługi Klienta - Kierownik Obszaru Sprzedaży - Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów - Regionalny Dyrektor Sprzedaży - Krajowy Dyrektor Sprzedaży na Poziomie ...
-
5 sposobów na bezstresowy powrót do pracy po urlopie
... powinna narzekać także wyższa kadra menedżerska. Nawet w trakcie wakacji większość kluczowych i decyzyjnych osób w firmie monitoruje przebieg zdarzeń w swojej organizacji. Dzięki temu ... zbyt dużo na siebie, racjonalnie planując czas pracy. Stopniowo zwiększajmy zakres wykonywanych zadań. III. Bądź systematyczny i zorganizowany. Nie odkładaj zadań ...
-
Awans zawodowy - od kolegi do szefa
... trakcie radzenia sobie z nimi. Awansowany pracownik musi odpowiedzieć sobie zatem na szereg kluczowych pytań. Czy ma predyspozycje do tego, aby odpowiadać za pracę innych? ... myśli i poglądów pozwoli również na lepsze poznanie przełożonego i oszacowanie, na jaki zakres wsparcia z jego strony można liczyć. Nowe otwarcie wobec zespołu Wiedza o zbiorze ...
-
Jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej?
... zmotywowaną, musi wiedzieć o firmie jak najwięcej. Czas istnienia przedsiębiorstwa na rynku, zakres działalności, oferowane produkty czy świadczone usługi to tylko niektóre z kwestii, ... telefonu może przerwać kandydatowi udzielanie odpowiedzi na jedno z kluczowych dla przebiegu procesu rekrutacji pytań i wpłynąć negatywnie na jego koncentrację. ...
-
Zawody przyszłości: UX designer
... jak najlepsze wspomnienia. Myli się jednak ten, kto myśli, że to już wszystko. - Zakres obowiązków UX designera jest zróżnicowany i musi być dopasowany do konkretnego projektu ... Head of Design z intive. Badania przeprowadzone na przedsiębiorcach wskazują, że średni wzrost kluczowych wskaźników firm (KPI) po wdrożeniu metod UX wynosi, aż 84 procent, ...
-
Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej po angielsku?
... na poszczególnych stanowiskach pomoże odświeżyć branżowe słownictwo lub poszerzyć jego zakres. Dokumenty aplikacyjne po angielsku to pewnego rodzaju gotowa lista słówek ... Rozmawiajmy ze znajomymi po angielsku, opowiedzmy im o swoich sukcesach zawodowych czy kluczowych obowiązkach w ostatniej pracy. Można również skorzystać ze wsparcia lektora lub ...
-
Zarobki posłów i senatorów
... (np. jedno- lub dwuizbowy). Natomiast posłowie mają przydzielony rożny zakres obowiązków. Zestawienie wynagrodzeń parlamentarzystów należy więc rozpatrywać z rezerwą. Powinno ono ... krajach kształtują się na znacznie wyższym poziomie niż w Polsce. Na kluczowych pozycjach znalazły się światowe potęgi gospodarcze takie jak Wielka Brytania czy Francja. ...
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w 2013 roku
... dwukrotna różnica między średnią przedstawioną przez Antal, a danymi GUS jasno pokazuje, że kluczowych dla biznesu kompetencji na rynku brakuje. Jeśli ktoś się nimi wykaże - ... ds. sprzedaży czy prawników prawdopodobieństwo to wynosi 30%. Wpływ na to ma zakres i jakość kształcenia, popyt i podaż na lokalnym rynku oraz dodatkowy czynnik – determinacji ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... obszarze organizacji finansów oraz funkcjonowania całej firmy. Oznacza to, że zakres ich odpowiedzialności rośnie, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście znaczenia ... różnice pomiędzy kompetencjami wymaganymi od kandydatów zajmujących się obsługą kluczowych klientów w kanale nowoczesnym, a osobami zasilającymi szeregi struktur detalu tradycyjnego ...
-
Zarobki dyrektorów Walt Disney Co.
... spółki ( „double trigger”). Pensja zasadnicza Jej wysokość ma odzwierciedlić zakres obowiązków i odpowiedzialność top menedżerów. Ma za zadanie dostarczenie konkurencyjnej, stałego ... przepisy uchwalono od tego czasu np. w krajach Unii Europejskiej. Wśród kluczowych osiągnięć CEO w 2015 roku wymieniono: wyniki filmów studio Disney’a - Big Hero 6 i ...
-
Praca w magazynie: jakie zarobki?
... , ale w wypadku najbardziej uzdolnionych osób na ten szczebel można wkroczyć szybciej. Zakres zadań wiąże się z organizacją pracy pracowników, ale także z planowaniem działań. ... „Na tropie dobrej pracy” wskazują, że stabilność zatrudnienia i wynagrodzenia to jeden z kluczowych czynników pozytywnej oceny swojej sytuacji przez pracowników fizycznych. ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2019
... marki pracodawcy na rynku i świadome inwestowanie w działania wspierające wizerunek. Jednym z kluczowych celów strategii budowania atrakcyjnej marki staje się zyskanie rangi ... ekspertów w obszarze kontrolingu, finansów i księgowości. Poszerza się również zakres widełek na poszczególnych stanowiskach, pozwalający uzależnić poziom wynagrodzenia od ...