-
Zarobki w PR i marketingu 2012
... w dziale PR lub ... PR 5 700 PLN. Marketing lub PR. Ale w jakiej branży? Przydatne linki: - Zarobki - Kalkulator płac (wynagrodzenia) brutto-netto - Kalkulator wynagrodzeń (kalkulator płacowy) Wynagrodzenia za pracę w danym dziale nie są identyczne w różnych branżach. Zatem, czy specjalista ds. marketingu powinien wybrać IT, czy przemysł, a może media ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2013 roku
... zarządu (12 500 PLN). Wynagrodzenia na wybranych stanowiskach W tabeli 1. przedstawiono dane o wynagrodzeniach całkowitych brutto na wybranych stanowiskach w działach PR i marketingu. Specjaliści ds. PR zarabiali przeciętnie 4 639 PLN. To o prawie 600 PLN więcej niż specjaliści ds. marketingu. Mediana wynagrodzenia Brand managerów, opiekunów ...
-
Zarobki w mediach, reklamie i PR w 2008r.
... PLN miesięcznie. Tradycyjnie już w mediach, reklamie i PR najwyższe płace mieli zatrudnieni na Mazowszu. Związane to było przede wszystkim z faktem, że w tym regionie – a szczególnie w Warszawie – siedzibę mają największe podmioty działające w branży. Silna konkurencja powodowała, że media czy wydawnictwa chcąc przyciągnąć i utrzymać najlepszych ...
-
Praca w marketingu i PR: jakie wynagrodzenia dla specjalistów?
... ". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają specjaliści w tym zakresie? Wiele zależy od lokalizacji i doświadczenia, ... content managerów w Katowicach i Krakowie do 17 000 zł. Social media managerowie, odpowiedzialni za zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych, mogą liczyć ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2016 roku
... wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2016. Z danych OBW wynika, że kierownik w dziale marketingu i PR przeciętnie zarabiał w 2016 roku 7 000 PLN brutto miesięcznie, podczas gdy ... IT, energetyce, budownictwie i handlu. Z analizy wybranych stanowisk w działach marketingu i PR wynika, że najwyższe wynagrodzenia otrzymywali brand menedżerowie – ...
-
Zarobki w mediach, reklamie, wydawnictwach i PR w 2011r.
... i PR ukształtowała się w 2011 roku na poziomie 4 200 PLN brutto - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń (OBW) ... Przyjrzyjmy się wynagrodzeniom na charakterystycznych dla branży stanowiskach. Zarobki zatrudnionych jako „account manager” i „media planner” kształtowały się na poziomie 5 200 PLN. Specjaliści ds. reklamy otrzymywali 2 800 PLN. ...
-
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
... , obniżenie kosztów kliknięcia poniżej 15 groszy, podwojenie liczbyfollowersów- to codzienność dla Social Media Ninja w agencji. - Sumienność decyduje o tym, czy PR-owiec jest skuteczny - twierdzi Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Z tego względu niezwykle ważne jest raportowanie działań. Monitoring Internetu, porównywanie ilości i jakości ...
-
Dla kogo praca w branży PR?
... przez nas doświadczeniu. Jakie cechy pozwolą na lepsze i efektywniejsze działanie w PR? Z pewnością kreatywność i pracowitość. Dobrze, jeśli nie czekamy na cudzą inicjatywę, ... z łatwością poznajemy panujące trendy i opinie. Nie wolno zapominać o krytycznym spojrzeniu na media, które wyznaczają style i dominujące tematy. Widząc np. materiał reklamowy ...
-
6 elementów profilu zawodowego na social media
... na portalu, natomiast od części zawodów oczekiwana jest aktywność i dzielenie się informacjami. Dotyczy to w szczególności wszelkich specjalizacji w ramach konsultingu, PR, employer brandingu. Decyzja należy do nas – jeśli zdecydujemy się na aktywność konieczne jest o zadbanie o wartość merytoryczną prezentowanych informacji. Krótko mówiąc ...
-
Płace w Polsce: trendy I-III 2010
... w tym sektorze. Rok 2009 przyniósł sporo zwolnień – przede wszystkim w logistyce, która najbardziej odczuła skutki spowolnienia gospodarczego, marketingu oraz PR (media, wydawnictwa). W logistyce najwięcej zwolnień dotyczyło stanowisk kierowniczych. Obecnie zauważalny jest trend ponownego zatrudniania managerów logistyki, którzy mają przyczynić się ...
-
Studia MBA to wyższe wynagrodzenie
... pracujące w energetyce i ciepłownictwie, natomiast płace pracowników zatrudnionych w IT sięgały 14 000 PLN. Najniższe wynagrodzenia otrzymywali pracownicy branży usługowej oraz grupy: media, wydawnictwa, reklama i PR. Otrzymywali oni odpowiednio 9 933 PLN i 10 075 PLN.
-
Praca online. Oto popularne e-zawody
... tym buduje on relację z konsumentami, która łączy elementy PR, marketingu i reklamy. Jednocześnie ważny jest autentyzm, gdyż internauci bardzo szybko wychwytują niespójne działania wizerunkowe firmy. Bardzo często to praca dla młodych, którzy czują klimat social media. Pozycjoner stron internetowych Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google ...
-
4 sposoby na personal branding CEO
... pomagają budować biznes i zwiększać jego rentowność. – wylicza Sebastian Kopiej, Prezes Zarządu agencji PR Commplace. – Istnieje kilka metod dotarcia do tych grup docelowych. To przede ... na rynku. Istotne jest by wypowiadać się w mediach opiniotwórczych, branżowych i biznesowych. Media relations ma za zadanie informowanie opinii publicznej o tym, co ...
-
Własna strona WWW jako kreatywne CV
... osoby, która może uznać, że nasze kompetencje są tym, czego szuka ona w swojej firmie. „Media społecznościowe coraz częściej wykorzystywane są w rekrutacji” – podkreśla Oskar Błachut – Social Media Specjalista w agencji PR VanguardPR. „Pracodawcy, którzy mają trudność w znalezieniu specjalistów nie ograniczają się jedynie do dawania ogłoszeń ...
-
Praca w branży reklamowej
... roku wzrost ma być znów zbliżony do tej wartości (wg Starlink 10,1%, wg CR Media Consulting 9,9%). Najszybciej wzrastał (i będzie wzrastać) rynek reklamy internetowej (o około 50%), ale ... marketingowej, kreacji, produkcji, czasem też maja własne działy lub oddziały PR, design, BTL, A czy można nazwać agencją reklamową drukarnię, która zajmuje się ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... w których szczególnie wzrosły płace to: FMCG, nieruchomości, produkcja oraz media. Stopniowo wzrasta poziom pensji w sektorze finansowym. Poziom wynagrodzeń w ... produktowego i trade marketingu w branży FMCG, jak również marketingu technicznego oraz PR. Wzrasta znaczenie działań promocyjnych w Internecie, dlatego wiele nowych stanowisk jest ...
-
Płace w firmach o różnej wielkości w 2011 roku
... ta zwiększała się do 21%. Wśród mikro przedsiębiorstw najwięcej płacono zatrudnionym w branżach: technologie informatyczne (3 500 PLN brutto) oraz bankowość, media, wydawnictwa, reklama i PR (3 000 PLN). Pracujący w małych firmach najwięcej otrzymywali w IT (4 871 PLN) oraz telekomunikacji (4 000 PLN). Swoim pracownikom najwięcej płaciły duże ...
-
8 wskazówek, o których powinien pamiętać kandydat do pracy
... top 10 wpisów w Google związanych z marką, zerknij na profile social media oraz rozpoznaj potencjalnych konkurentów. Dowiedz się czegoś na temat ostatnich działań, a ... taki problem. Gorzej, jeśli pracowałeś jako asystent sprzedaży, a w CV wpisujesz stanowisko PR managera lub trzytygodniowy staż zamieniasz na potrzeby życiorysu na dziewięć miesięcy ...
-
Jakie studia wybrać?
... ponad 50 tysiącach wolnych stanowisk dla specjalistów w tej branży. Nowe media i marketing Wraz z rozwojem Internetu i mediów społecznościowych powstaje cała grupa nowych ... Relations czy marketingowych, jak i w dużych korporacjach ze specjalnie wyodrębnionymi departamentami PR. Szansę na zatrudnienie i atrakcyjne zarobki mają zaś przede wszystkim ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... odbiór kancelarii prawnej nawet wśród studentów. W tym celu również wykorzystywane są media społecznościowe, konkursy, warsztaty, prezentacje na uczelniach, mające zachęcić do aplikowania na programy ... transformację i postawiły na profesjonalistów nie tylko w branży prawnej, ale też z dziedziny PR i marketingu, są lepiej przygotowane na trudniejsze ...