-
6 elementów profilu zawodowego na social media
... elementów profilu zawodowego 1. Zdjęcie Zdjęcie na portalu zawodowym powinno mieć biznesowy charakter. Elegancki garnitur lub kostium, w przypadku kobiet dyskretny makijaż i ... się informacjami. Dotyczy to w szczególności wszelkich specjalizacji w ramach konsultingu, PR, employer brandingu. Decyzja należy do nas – jeśli zdecydujemy się na aktywność ...
-
Rekrutacja pracowników: czy LinkedIn uśmierci CV?
... aby osiągnąć efekt uzupełnienia informacji, niezależnie od kolejności, w jakiej życiorys i profil będą czytane. Zarządzanie wizerunkiem było do niedawna domeną specjalistów PR pracujących na potrzeby firm i polityków. Wkrótce może się okazać, że bez umiejętnego zarządzenia własnym wizerunkiem w Internecie nie uda się znaleźć ...
-
Jak wykorzystać LinkedIn do budowy relacji biznesowych i profilu zawodowego?
... miejscem poszukiwania pracy, ale również platformą, która umożliwia budowanie silnych relacji biznesowych na całym świecie. Jak stwierdził Prezes Zarządu Agencji PR Commplace, Sebastian Kopiej, LinkedIn stał się niezastąpionym narzędziem dla profesjonalistów, umożliwiając im nie tylko znalezienie pracy, ale także rozwijanie swojej ...
-
Praca w branży reklamowej
... strategii marketingowej, kreacji, produkcji, czasem też maja własne działy lub oddziały PR, design, BTL, A czy można nazwać agencją reklamową drukarnię, która zajmuje się drukiem ulotek ... efektywną, a nie efektowną. Oczywiście najlepiej połączyć te obie cechy, ale cel biznesowy jest na pierwszym miejscu. Pieniądze już nie są więc tak duże jak kiedyś ...
-
Dress code. Jak ubierać się do pracy?
... najbardziej uroczyste okazje – mówi Wojciech Tulwin, Dyrektor ds. Marketingu i PR w firmie Recman. Obowiązkowo należy założyć krawat, inne dodatki należy ograniczyć do ... krótkim rękawem, których należy zdecydowanie unikać– dodaje. Pamiętajmy, że męski styl biznesowy może mieć oblicze mniej lub bardziej eleganckie. W razie potrzeby, wystarczy ...