-
Office Manager, kierownik biura
... i archiwizację dokumentów. Odpowiada też za prawidłowy obieg dokumentów oraz za sprawny przepływ informacji. Planuje i nadzoruje zaopatrzenie w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe. Planuje i kontroluje koszty w zakresie działalności administracyjno-biurowej. Zarządza pracą podległych mu pracowników. Office manager może współpracować ...
Tematy: Office Manager, kierownik biura -
Ergonomia stanowiska komputerowego
... jest wolny dostęp do stanowiska? Szerokość przejścia w biurach powinna być nie mniejsza niż 60 cm. 3. Czy materiały biurowe i dokumenty, których używasz są łatwo dostępne, bez pochylania lub skrętu? 4. Czy możesz bez wychylania się ... pracodawca musi zapewnić pracownikowi odpowiednie okulary do pracy przy monitorze. Tekst powstał w oparciu o materiały ...
-
W upalne dni klimatyzacja w biurze niezbędna
... i jak zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie? Lato to pora roku, w której wszelkie biurowe niedogodności podwójnie dają się nam we znaki. W takich chwilach większość z nas ... temperatura powietrza przekracza 30 stopni, należy ze szczególną uwagą wybierać stroje i materiały. Oczywiście w większości biur pracownikom nie wypada nosić bluzek na ramiączka ...
-
Home office: jak organizować pracę w czasie pandemii?
... swoją wygodę. Zapewnijmy sobie odpowiednie biurko, krzesło oraz dobre oświetlenie. Przygotujmy urządzenia biurowe, które będą niezbędne przy wykonywaniu codziennych zadań. Znajdźmy także miejsce na dokumenty potrzebne do pracy. Wszystkie segregatory i materiały, które wykorzystujemy podczas pracy trzymajmy w miejscu, do którego będziemy mieli łatwy ...