-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
... badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych oraz agencji eventowych przeprowadziła na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR firma IDEA! Human Capital we ...
-
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... wokół wartości zerowej. Płace na konkretnych stanowiskach ulegają zmianie w obu kierunkach. Generalnie można jednakże mówić o ogólnej stagnacji płac na rynku komunikacji marketingowej. Stawki godzinowe Badanie SAR obejmuje również określenie wartości stawek cennikowych (wg stanu na 1.4.2015), czyli prezentowanych klientom agencji reklamowej lub ...
-
7 rad dla planujących przygodę ze start-upem
... . Ważne, by w nich aktywnie uczestniczyć, zaznaczać swoją obecność w branży, do której aspirujemy. Jak zaznacza Piotr Bucki, coach biznesowy, ekspert od komunikacji marketingowej i wystąpień publicznych, liczy się to, by pozyskać wiedzę, a tę najlepiej czerpać od mądrzejszych. Przy budowaniu koncepcji biznesowej nie warto oglądać ...
-
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
... rozwój internetowych oraz mobilnych kanałów sprzedaży. Zatrudnienie profesjonalistów zarządzających budową wizerunku i zwiększaniem świadomości marek on-line oraz wzmacnianiem komunikacji marketingowej z klientami w tym kanale staje się więc kluczowe – dodaje Paweł Woźniak z Michael Page. Trend digitalizacji spowodował zainteresowanie pracodawców ...
-
Praca w branży reklamowej
... ekantami”), którzy kontaktują się ze zleceniodawcami, czy planerów strategicznych opracowujących strategie komunikacji dla marek, Co to jest „agencja reklamowa” W książce telefonicznej, ... agencje typu full service, które świadczą usługi z zakresu ustalania strategii marketingowej, kreacji, produkcji, czasem też maja własne działy lub oddziały PR, ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... (np. siedziba lub oddziały za granicą, export-import), w której językiem codziennej komunikacji jest angielski. Wiele przedsiębiorstw, które działają w wymiarze krajowym, wymaga ... dla produktu/usługi/działu, budowaniem świadomości marki, opracowywaniem strategii marketingowej lub inwestycyjnej działu/firmy, ewentualnie planów sprzedaży. A także ...
-
Zmiana pracy: ważna inteligencja marketingowa
... po przedyskutowaniu tego tematu, wyjaśnieniu właściwej roli profesjonalnej komunikacji oraz oczyszczeniu jej z negatywnych skojarzeń pojawia się gotowość do zaangażowania w pracę również nad tym aspektem CV. Innym przykładem braku odpowiedniego poziomu świadomości marketingowej jest zróżnicowany stosunek do czegoś pozornie tak oczywistego, jak ...