-
Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center
... obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie wzrosła jakość zatrudnienia. Z jakimi stereotypami zmagają się nowoczesne firmy Call Center i ile jest w nich prawdy? Dla kogo praca w Call Center? W Call Center może pracować praktycznie każdy, kto dysponuje dobrą dykcją i głosem. Idealny profil kandydata to osoba kontaktowa, otwarta ...
-
Praca w call center - czy warto?
... polskie firmy. Daje to unikatowe doświadczenie już na początku kariery zawodowej. Praca „na słuchawkach” może być również pierwszym krokiem w karierze na wielu stanowiskach wewnątrz call center: lider zespołu, koordynator projektu, zarządzający call center, trener, specjalista IT, specjalista w dziale sprzedaży czy marketingu. Umowa z call center ...
-
Wyzwania pracownika contact i call center
... badania przeprowadzonego przez Ipsos dla firmy finansowej Wonga, według większości Polaków zatrudnieni w call center powinni przede wszystkim mieć wiedzę potrzebną do rozwiązania problemów klientów (wskazał na to co trzeci ankietowany) i być uprzejmi - według 17 proc. ankietowanych, osoba zatrudniona w call center powinna zawsze miło odpowiadać na ...
-
Centra kontaktowe - sposób na rozpoczęcie kariery
... albo zakładane przez firmy krajowe, które nauczyły się doceniać ich użyteczność i redukcję kosztów. Najpopularniejsze są powszechnie znane call centers, ... często sprawdzana jest znajomość podstawowych aplikacji. Dodatkowym elementem rekrutacji do call center jest weryfikacja telefoniczna kandydata - sprawdza się, jak kandydat prowadzi rozmowę, ...
-
Konsultant telefoniczny
... się sprzedażą produktów firmy (telemarketerzy). Zadania na tym stanowisku przeważnie wykonuje się przy użyciu komputera. Jest to praca w systemie zmianowym, z reguły w oparciu o umowę zlecenie. Konsultanci telefoniczni pracują w firmach z różnych branż (często telekomunikacyjnej), mogą być też zatrudniani przez zewnętrzne call center. Czym się ...
Tematy: konsultant telefoniczny -
Telemarketer
... usług i skuteczności telemarketera. Kontakt telefoniczny z klientem jest stosunkowo tani i skuteczny. Telemarketerzy zatrudniani są przez firmy, których usługi proponują, lub przez zewnętrzne call center. Telemarketerzy windykacyjni z kolei zajmują się przypominaniem o należnościach i nakłanianiem do ich spłat. Czym się zajmuje telemarketer ...
Tematy: telemarketer -
Wakacje dodatkowo rozgrzeją rynek pracy
... pod uwagę, że stopa bezrobocia niedługo spadnie poniżej 6%, a w gospodarce lawinowo rośnie pula wakatów, firmy muszą zmieniać dotychczasowe strategie rekrutacyjne. Co roku sezon wakacyjny jest związany ... , gdzie kandydaci mogą liczyć nawet na 25 zł brutto za godzinę. Konsultanci call center mogą zarobić od 14 do 23 zł za godzinę, a w zależności ...
-
Praca tymczasowa - wynagrodzenia wg branż
... podczas gdy w sąsiednim lubelskim już 11,92 zł. Przy czym pracownik call center z woj. lubelskiego zarabiał w 2011 r. więcej niż czasownik w sektorze finansowym, bo 12 ... przetargów u klientów międzynarodowych obejmujących również Polskę. Sądzę, że coraz częściej firmy międzynarodowe będą podążały w tym kierunku, zmniejszając lokalną decyzyjność HR w ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... dobre” -twierdzi Michał Młynarczyk, Dyrektor Zarządzający międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland. „Firmy nie wstrzymują już rekrutacji z powodu sytuacji gospodarczej”. ... (Manager Sklepu 4 500 PLN, Manager Restauracji 5 500- 6 500 PLN) czy call center (Agent Call Center 2 500 PLN, z językiem obcym 4 000 PLN). Spore różnice w wynagrodzeniach ...
-
Praca zdalna: szansa czy zagrożenie?
... postępy prac w zespołach projektowych, technicznych czy pracujących na systemach (call center, księgowość), o tyle trudniej już o kontrolę pracy koncepcyjnej. Natomiast zdalne ... sceptycy, powinni obserwować uważnie wpływ pracy zdalnej na wyniki finansowe firmy, zaangażowanie pracowników oraz ich efektywność – mówi Magdalena Bylinowicz. Zapewne ...
-
Dobrze płatna praca istnieje, brakuje odpowiednich kandydatów
... wielowymiarowe analizy, łączące dane pochodzące z różnych działów firmy, są w stanie określić, jak sezonowość wpływa na przychody firmy, czy też które akcje promocyjne są ... się dla wielu koncernów centralą na region Europy Środkowo – Wschodniej. W przypadku call center znajomość języków obcych jest warunkiem koniecznym otrzymania zatrudnienia. Co ...
-
Wynagrodzenia 2016. Raport płacowy Sedlak & Sedlak
... wsparcia. Przez pracowników wsparcia rozumiemy osoby odpowiedzialne za właściwe funkcjonowanie mienia firmy (jak np. elektrycy, mechanicy), asystentów działów, stanowiska sprzedażowe (np. sprzedawcy, telemarketerzy, konsultanci call center), czy pracowników sprzątających, kierowców, dozorców. Z wykresu poniżej wynika, że wynagrodzenie pracowników ...
-
Praca na wakacje: gdzie, za ile?
... ). Kolejnymi pracodawcami dla osób szukających pracy na weekendy są agencje hostess, firmy kurierskie, obiekty sportowe (np. baseny), kina oraz sklepy (odzieżowe i ... Work Service wynika także, że już teraz firmy poszukują m.in. sprzedawców w centrach handlowych, recepcjonistek i pracowników call center. Brakuje też kasjerów i osób zajmujących się ...
-
Pracownik tymczasowy może zarobić tyle, co etatowy
... zarobki, jednak w tym wypadku mogą oni zarobić znacznie więcej. Według raportu płacowego firmy HAYS Recruiting Experts Worldwide pracownicy zatrudnieni na stałe mogą liczyć na miesięczne zarobki w ... od 13 zł/h do 14 zł/h. Podobnie kształtują się także stawki pracowników call center. W przypadku pracownika stałego może to być od ponad 11 zł/h do prawie ...
-
Wynagrodzenia w telekomunikacji w 2014 roku
... 900 PLN, otrzymywał ponad dwa razy większe wynagrodzenie od konsultanta call center pracującego w branży telekomunikacyjnej. Wynagrodzenia na szczeblach Połowa ... 4 000 PLN oraz Szczecinie – 3 860 PLN. Wynagrodzenia w przedsiębiorstwach o różnej wielkości Firmy zatrudniające powyżej 1 000 osób (czyli wielkie przedsiębiorstwa), oferowały najwyższe ...
-
Rosną wynagrodzenia w pracy tymczasowej
... do nas prosząc o ratunek. Najczęściej dotyczy to sektora produkcyjnego i call center – mówi Michał Podulski. Iwona Szmitkowska dodaje, że w sytuacji kurczących się zasobów ludzkich w Polsce, agencje zaczynają także odgrywać kluczową rolę w transferze siły roboczej z innych krajów. Firmy zrzeszone w SAZ coraz powszechniej wspierają swoich klientów ...
-
Praca tymczasowa nie tylko na czas kryzysu
... do działu administracji, księgowości, jako wsparcie kadrowe czy do obsługi call center. – mówi Aneta Dyrcz, Dyrektor Regionu w agencji zatrudnienia Trenkwalder. Praca tymczasowa ... różnorodne oferty i może nam znaleźć pracę u innego pracodawcy użytkownika. Niektóre firmy prowadzą rekrutacje wyłącznie poprzez agencje pracy i nie ma innego sposobu ...
Tematy: praca tymczasowa, pracownicy tymczasowi