-
Efektywność wynagrodzeń w IT
... w całości? Kolejnym punktem odniesienia jest udział świadczeń pracowniczych w całości kosztów firmy. Struktura kosztów stanowi ważną informację o tym, w jaki sposób wydatkowane są środki ... pytanie, jaki jest zwrot z ponoszenia tych nakładów. Oceniając więc efektywność wynagrodzeń warto zestawić koszty świadczeń pracowniczych z przychodem firmy oraz ...
-
Wynagrodzenia w bankach w Polsce i ich efektywność
... ostatnich dwóch lat obniżał udział kosztów tych wynagrodzeń i świadczeń w kosztach całkowitych. Oprócz Aliora udział kosztów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych w kosztach ... wysoki poziom wynagrodzeń i świadczeń. Niepokój budzić może spadająca efektywność kosztowa wynagrodzeń oraz malejące przełożenie się inwestycji w dobrobyt pracowników ...
-
Kierownik działu logistyki, Logistics Manager
... zapewnić płynność i efektywność łańcucha dostaw poprzez odpowiednie zarządzanie działaniami w zakresie logistyki. Stanowisko to występuje głównie w przedsiębiorstwach handlowych i ... znajomość języka angielskiego, umiejętność zarządzania projektami, znajomość nowoczesnych metod analiz kosztów i jakości w branży logistycznej. Osoba na tym stanowisku ...
-
Kiedy waloryzacja i podwyżka wynagrodzenia?
... korzyści przynoszonych firmie. Zwykle zmiany w polityce płac wprowadza się ustalając budżet. Warto sporządzić prognozę kosztów wynagrodzeń, uwzględniając liczbę zatrudnionych i przewidywaną sytuację na rynku pracy. Poza nastawieniem na zysk i efektywność, przy przeglądzie polityki płac zwróćmy uwagę na sprawiedliwość płac (zwłaszcza w zakresie płci ...
-
Jawność wynagrodzeń - jak robią to inni?
... stanowiska wg Payscale lub Glassdor razy mnożnik kosztów życia plus dodatek, który waha się od 0 do 8 000 USD. Mnożnik kosztów życia to jeden z trzech obszarów geograficznych, ... tym samym stanowisku powinni zarabiać tyle samo, bez względu na ich efektywność? Tym, co różnicuje płace w OMD, jest rozbudowany system premiowy. Wynagrodzenie zmienne w tej ...
-
Sposób wynagradzania i premia a absencja pracowników produkcji
... pracy często spotykane w działach produkcyjnych: wydajność, efektywność i jakość pracy wydajność, efektywność i jakość produkcji terminowa realizacja zadań dyscyplina pracy, przestrzeganie zasad BHP, praca bezwypadkowa dyspozycyjność, niezawodność efektywne wykorzystanie czasu obniżenie kosztów, oszczędność surowców, energii i innych środków ...
-
Ile zarabiają dyrektorzy VISA?
... dyrektorów spółek z grupy porównawczej, jednak może je także korygować w oparciu o efektywność oraz potencjał do rozwoju konkretnych dyrektorów wykonawczych. Wysokość pensji ... klientami oraz podisywaniu kolejnych umów; efektywnym, lecz rozważnym redukowaniu kosztów; strategicznym planowaniu długoterminowego sukcesy biznesu, m.in. przez kontynuowanie ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... mają ograniczyć to ryzyko do określonych limitów, a następnie kontrolować efektywność zastosowanych instrumentów. Jest to praca dosyć trudna, gdyż brak jest ... oświadczenia finansowe dla audytorów, tworzą listy płac. Zajmują się również analizą kosztów i przychodów, sporządzaniem bilansu i prognoz finansowych oraz monitorują wykorzystanie budżetów w ...
-
3 oznaki, że grozi Ci zwolnienie z pracy
... kciuki za jej powodzenie i doceń, że stara się racjonalnie nie podnosić kosztów w trudniejszych czasach. Gdy jednak takim odmowom towarzyszy boom rynkowy lub wyraźne ... doradczą) to jest to powód do niepokoju. Współczesne korporacje dbają o tzw. efektywność czyli osiągnięcie możliwie jak największego zawalenia zadaniami na jednostkę osobową. Jeśli ...
-
10 mitów na temat pracy w HR
... , nie może być mały. Działanie działów personalnych ma realny wpływ na efektywność pracy zespołów, a tym samym na pozycję biznesową firmy. 8. Działy HR nie ... za zadanie wspierać menedżerów w zarządzaniu zespołami. 9. Tylko tną koszty Nieustanne cięcia kosztów demotywują zespół do pracy, więc pracownicy działów personalnych nie mogą zajmować się tylko ...
-
Praca zdalna: szansa czy zagrożenie?
... zdalna przyniosła wiele trudności. – Dla pracodawców, praca zdalna oznacza redukcję kosztów stałych. Nie oznacza to od razu redukcji powierzchni biurowej, chociaż ... uważnie wpływ pracy zdalnej na wyniki finansowe firmy, zaangażowanie pracowników oraz ich efektywność – mówi Magdalena Bylinowicz. Zapewne nie będzie modelu idealnego, który sprawdzi się ...
-
Skrócenie czasu pracy w Polsce. Jakie rozwiązania?
... miejsce zamieszkania oraz do dokonywania większej ilości zakupów, dla pracodawcy: większa efektywność pracy w związku z większą koncentracją na zadaniach wykonywanych w krótszym czasie; mniejsze koszty podróży służbowych, zużycia energii elektrycznej, kosztów utrzymania biura, itp. dla pracownika: większy balans pomiędzy pracą, życiem prywatnym ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... OTC, na którym przede wszystkim pożądane jest doświadczenie marketingowe oraz efektywność w dotarciu do konsumenta końcowego. Tutaj relacje ze środowiskiem lekarskim ... ze znajomością rynku i co najmniej jednego języka obcego. ADMINISTRACJA – OPTYMALIZACJA KOSZTÓW ZWIĘKSZENIE ZAKRESU OBOWIĄZKÓW DZIAŁÓW WSPARCIA Pracodawcy mają coraz wyższe oczekiwania ...
-
Jakie wynagrodzenia menadżerów HSBC?
... a większość zatrudnionych uważa, że ich roczna ocena dobrze odzwierciedla ich efektywność. Wśród wskaźników wpływających na ocenę menadżerów wymieniono: miary finansowe, ... członkach rady nadzorczej. Oprócz podstawowej pensji przysługuje im zwrot wszystkich kosztów związanych z działalnością w radzie i jej komitetach, a także dodatek w wysokości 4 000 ...
-
Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?
... większe nieuczciwości mają miejsce również w codziennej pracy. Polegają zazwyczaj na przeinaczaniu kosztów, zysków czy czasu poświęcanego na zadania. Tam, gdzie pracownik ... jednak zalety, jakimi charakteryzuje się płaca zmienna. Mądrze stosowana podnosi ona efektywność pracy i zabezpiecza interes firmy. Fakt faktem, z historii znamy raczej więcej ...
-
Czy praca w dziale administracji jest dobrze płatna?
... , ale także umiejętności analizy danych, optymalizacji kosztów oraz skutecznego zarządzania komunikacją wewnętrzną. Wysokiej klasy specjaliści ... firmach. Pracownicy na kluczowych stanowiskach coraz częściej pełnią funkcje strategiczne, wspierając efektywność organizacji i optymalizując koszty. Firmy dostrzegają ich znaczenie i starają ...