-
Praca w grupie: jak sobie radzić?
... każdemu zadań, aby omówić ich efekty - podkreśla Małgorzata Majewska, ekspert monsterpolska.pl. Dobra komunikacja to podstawa Jednym z najważniejszych, a często zaniedbywanych, aspektów współpracy jest dobra komunikacja z zespołem. Niestety wspólny projekt może budzić natychmiastową potrzebę konkurencji wśród bezpośrednich współpracowników ...
-
Relacje w pracy: czego Twój szef nigdy nie chce słyszeć
... czym innym, dowiedz się więc co Twój szef chciałby wiedzieć i informuj go. Dobra komunikacja jest kluczem do sukcesu – zarówno Twojego szefa jak i Twojej kariery. ... skończą powierzone im zadanie. Zamiast tego bezczynnie siedzą i narzekają. Podstawą jest dobra komunikacja. Jęczenie i narzekanie. Od czasu kryzysu, pracownicy mają dużo więcej na głowie ...
-
Przebojowy jak introwertyk
... zjawisz się w innym terminie, gdy będzie mniej zajęty – radzi ekspert monsterpolska.pl, Małgorzata Majewska. Dobra komunikacja - nie tylko werbalna - to podstawa sukcesu w relacjach międzyludzkich, również zawodowych. Dobra nie znaczy jednak ekspansywna, a merytoryczna i wnosząca jakość oraz szacunek do partnerów w biznesie. Rzeczowe odniesienie ...
-
Kultura organizacyjna nie tylko w gestii szefa
... zmorą, atmosfera panująca w firmie jest toksyczna, a ty masz tego serdecznie dość? Dobra wiadomość jest taka, że zmiana nie zawsze musi być inicjowana odgórnie. ... i rozgrywki. Zachowujmy się tak, jak chcielibyśmy by robili to inni. Jeżeli chcemy, by komunikacja w firmie była oparta na szczerości, sami mówmy otwarcie, jakie rozwiązania uważamy ...
Tematy: kultura organizacyjna, atmosfera w pracy -
Aktywne poszukiwanie pracy? Skontaktuj się z rekruterem
... pracy kontaktów z rekruterami z agencji zatrudnienia jest oceniane przez tych ostatnich jako dobra i efektywna taktyka poszukiwania pracy. Dzieje się to zwykle za pośrednictwem ... powoli pośród kandydatów coraz bardziej powszechny. Wartość, jaką zapewnia taka komunikacja powinna też zachęcić i tych, którzy jeszcze z niej nie skorzystali. Szanse na ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... ? Jak przezwyciężyliśmy trudności? Opowiedzmy historię, która zaangażuje i wzbudzi emocje, bo dobra narracja potrafi zdziałać cuda. ZACZNIJMY OD „A”? NIE, OD WWW Jest takie ... nie tak dawno temu tylko wybrane firmy posiadały profile na Facebooku, a ich komunikacja z fanami ograniczała się do opublikowania kilku wpisów w tygodniu, z czego tylko połowa ...
-
7 kompetencji miękkich, które przydadzą się w branży IT
... aspekty biznesu. Oznacza to, że konieczna stała się ciągła komunikacja z innymi działami firmy. Kluczowe jest więc, by współpraca ta była zarówno efektywna ... tak ważna jest umiejętność komunikacji i otwartość na pracę z innymi. Dobra atmosfera, płynna wymiana informacji czy brak nieporozumień sprzyjają realizacji nawet najbardziej skomplikowanych ...
-
Zmiana pracy w czasie pandemii. Czy jest się czego obawiać?
... znajdą przede wszystkim osoby, które znają języki obce, więc to dobra szansa dla pracowników dotkniętych zwolnieniami np. z obszaru HORECA. Logistyka Nowe miejsca ... Na co się przygotować? W związku z nową sytuacją i wszechobecną pracą zdalną komunikacja wewnętrzna w firmach jest bardziej rozciągnięta w czasie, a feedback dotyczący rekrutacji często ...