-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... światu? Dosłownie, bo marka to TY. Ty jesteś najważniejszym ambasadorem swojej marki, ty jesteś twarzą wszystkich działań, ty będziesz stał za sukcesami i ... , kim nie jesteśmy. Bądźmy autentyczni. Niech wizerunek naszej marki osobistej on-line będzie spójny z wizerunkiem marki w świecie rzeczywistym. Jeżeli w mediach społecznościowych budujemy swój ...
-
4 sposoby na personal branding CEO
... – dodaje Prezes Zarządu Commplace. Budowanie marki osobistej za pomocą media ... marki osobistej. Na rynkach zagranicznych króluje Twitter – tam zarówno politycy, jak i CEO dużych firm wyrażają opinie i dzielą się swoimi poglądami. W Polsce znacznie popularniejszy jest profil LinkedIn – koniecznie zadbaj o to, byś był tam widoczny. Bądź ambasadorem ...
-
Praca w branży FMCG. Jak stać się najlepszym?
... potrzebne jest znacznie więcej. Przyjrzyjmy się choćby przedstawicielom handlowym. Ambasador swojej marki Zadania przedstawiciela handlowego nie sprowadzają się jedynie do poszukiwania ... Melle Polska. - Należy pamiętać, że każdy handlowiec jest tak naprawdę ambasadorem swojej marki. Dlatego tak ważna jest kultura pracownika oraz jego dbałość o ...
-
LinkedIn to za mało? To blogi i Snapchat są kluczem do kariery?
... zwracamy na osoby, które idą o krok dalej i korzystają też z innych możliwości budowania swojej marki osobistej, np. dzielą się wiedzą podczas wydarzeń branżowych lub za pomocą kanałów online, ... i online. Taka osoba ma szansę stać się osobą kształtującą opinie w środowisku, a także wiarygodnym ambasadorem pracodawcy (tzw. Influencer), co jest ...