-
Praca w branży reklamowej
Wzrośnie zapotrzebowanie na pracowników w agencjach reklamowych. Zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i początkujących copywriterów czy art. directorów. Powód: kolejny rok szybkiego wzrostu wartości rynku reklamowego. W zeszłym roku ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... sieci wewnętrzne w obrębie firmy i czuwa nad nimi. • Copywriter (Autor tekstów reklamowych) – to osoba, której zadania skupiają się na tworzeniu (kreacja) i pisaniu (realizacja) tekstów reklamowo-marketingowych. Copywriterów najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych i PR. • Merchandiser (Organizator ekspozycji towaru) – to osoba, która odpowiada ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
... przychodów w agencjach reklamowych i mediowych. Aż 95% badanych organizacji oczekuje, iż zwiększy liczbę pracowników, albo co najmniej utrzyma ją na dotychczasowym poziomie w trakcie roku 2016. Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej W porównaniu z poziomami płac ustalonymi w badaniu 2015, w agencjach reklamowych i mediowych zaobserwowano ...
-
Grafik komputerowy
... Photospoh, Corel Draw). Wraz z rozwojem techniki i internetu graficy komputerowi stają się coraz bardziej pożądanymi pracownikami. Mogą znaleźć zatrudnienie w agencjach reklamowych, wydawnictwach, prasie, telewizji, studiach grafiki komputerowej, firmach tworzących strony internetowe i działające w obszarze social media – jednym słowem wszędzie tam ...
Tematy: grafik komputerowy -
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... – skomentował Szymon Gutkowski, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SAR. W ramach badania wynagrodzeń SAR 2015 opracowano wycenę 143 różnych stanowisk. Sumarycznie, w agencjach reklamowych i mediowych zmiany w rynkowych poziomach wynagrodzeń mają charakter neutralny. W obu typach badanych firm, syntetyczne wskaźniki zmiany wynagrodzeń oscylują wokół ...
-
Testy kwalifikacyjne: czego się spodziewać?
... dla firmy, a w czasie krótkiego spotkania i rozmowy trudno jest poznać człowieka. Z tego powodu specjaliści od rekrutacji stosują różnego rodzaju triki. Np. w agencjach reklamowych poszukuje się osób bardzo kreatywnych i z pomysłami - w CV i liście motywacyjnym każdy pisze jaki jest wspaniały i przebojowy, ale w realnym życiu trzeba to ...
-
Pierwsza praca dla studenta
... się na różnego rodzaju markach produktów, które organizują promocje swoich produktów w lokalach, dyskotekach i pubach. Można też poszukać zleceń w rożnego rodzaju agencjach reklamowych, które zajmują się tego typu promocjami. W nieco innej sytuacji są osoby rozpoczynające studia w trybie niestacjonarnym, czyli zaocznym. Takie osoby mają ...
-
Kreatywne CV zapewni pracę?
... rzeczywiście świetna okazja do tego, aby zwrócić na siebie uwagę w procesie rekrutacyjnym. Dotyczy to zwłaszcza ubiegania się o pracę kreatywną, np. w agencjach reklamowych, ale także pracę w branży dziennikarskiej. W tych przypadkach CV to rzeczywiście pierwsza okazja do tego, by zaprezentować swoje umiejętności i wyróżnić się ...
-
Nowe umiejętności w CV? Właśnie jest okazja na rozwój osobisty
... , że umiejętności graficzne przydają się nie tylko w wytwórniach gier komputerowych. Osoby potrafiące obsługiwać programy graficzne dostaną pracę w drukarniach, wydawnictwach, agencjach reklamowych, ale też w każdym małym i średnim przedsiębiorstwie, które nie korzysta z zewnętrznych agencji do promocji swoich usług. Przydatne linki: - Wyszukiwarka ...