-
Praca w branży reklamowej
... bezwzględnych (w 2005 r. około 150 mln złotych) to ciągle mało znaczący sektor reklamy, której łączna wartość przekroczyła 5,5 mld złotych. Szybki wzrost – po kilku ... opracowujących strategie komunikacji dla marek, Co to jest „agencja reklamowa” W książce telefonicznej, po wpisaniu hasła „agencja reklamowa”, pojawia się prawie 1300 pozycji. Jednak ...
-
Account Executive
... dotyczące współpracy z agencją, a także dbać o satysfakcjonujące relacje na linii agencja – klient. Szczególnie ważne są więc w przypadku tego stanowiska cechy osobowościowe, ... się o posadę account executive powinna mieć ukończone studia z zakresu marketingu i reklamy lub studia ekonomiczne bądź socjologiczne (jednak nie jest to warunek konieczny ...
Tematy: Account Executive -
Specjalista ds. marketingu
... , analitycznym myśleniem, wysoką komunikatywnością, powinien także łączyć w sobie umiejętności charakterystyczne dla kilku zawodów – stratega, handlowca, specjalisty do spraw reklamy, redaktora, analityka, a bywa, że i psychologa. Zarobki Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od branży firmy – najwięcej zarabia się w firmach związanych ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Idealne CV i list motywacyjny
... człowiekiem i chciał być przynajmniej autorem tekstów reklamowych. Kanałami wewnętrznymi (przez dział kadr) złożył podanie o przyjęcie do pracy w dziale reklamy. Agencja, w której pracował, codziennie otrzymywała setki CV od najmądrzejszych i najbardziej inteligentnych ludzi. Czemu mieliby zawracać sobie głowę kandydaturą chłopaczka pracującego ...
-
Praca tymczasowa w okresie wakacyjnym
... czy magazynierzy. Studenci natomiast mogą zdobyć doświadczenie w obszarach administracji, bankowości, logistyki, reklamy, branży spożywczej lub hotelarskiej. Jak co roku jest ... Trenkwalder proponuje osobom chcącym podjąć pracę okresową sprawdzenie, czy agencja jest zarejestrowana w aktualizowanym codziennie Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia ...