Jaki system wynagradzania w firmie stosującej marketing wielopoziomowy?
2022-10-15 00:20
Marketing wielopoziomowy (MLM – multi level marketing) jest systemem sprzedaży, gdzie osoby zaangażowane mogą rekrutować nowych członków. Rekrutacja jest opłacalna, ponieważ każdy nowy członek oznacza dla rekrutującego dodatkowy przychód. Osoba rekrutująca jest tu nazywana sponsorem i czasem jest ona jednocześnie „rodzicem” ... Przejdź do artykułu ›
![Jaki system wynagradzania w firmie stosującej marketing wielopoziomowy? Jaki system wynagradzania w firmie stosującej marketing wielopoziomowy?](https://s3.egospodarka.pl/grafika/marketing-wielopoziomowy/Jaki-system-wynagradzania-w-firmie-stosujacej-marketing-wielopoziomowy-Dity98.jpg)
fot. mat. prasowe
Schemat 1. Przykład naliczanie prowizji w systemie schodkowym Osoba znajdująca się na najniższym poziomie otrzymuje jedynie prowizje z własnej sprzedaży, natomiast na wyższych poziomach otrzymuje się również prowizję za wyniki osób na niższych poziomach.