Wynagrodzenia w działach marketingu w roku 2007
2008-09-29 14:23
Przeczytaj także: Zarobki w PR i marketingu 2012
fot. mat. prasowe
Wykres 6. Mediana wynagrodzenia w zależności od kapitału firmy
Wykres 6. Mediana wynagrodzenia w zależności od kapitału firmy
fot. mat. prasowe
Tabela 8. Wynagrodzenie w różnych branżach
Tabela 8. Wynagrodzenie w różnych branżach
Jak pokazuje tabela 8 w roku 2007 najwyższe wynagrodzenie otrzymywali pracownicy marketingu w branży telekomunikacyjnej. Mediana zarobków wynosiła tam 6 850 PLN. Miesięczne zarobki 10% najlepiej opłacanych osób pracujących w tej branży należały do najwyższych w całym dziale marketingu i wynosiły powyżej 17 500 PLN. Najniższa mediana zarobków w dziale marketingu wynosiła 2 500 PLN. Zarobki tej wysokości otrzymywali pracownicy sektora publicznego.
Wynagrodzenia w różnych regionach
fot. mat. prasowe
Tabela 9. Wynagrodzenia w zależności od regionu; Tabela 10. Wynagrodzenia w wybranych miastach wojew
Tabela 9. Wynagrodzenia w zależności od regionu; Tabela 10. Wynagrodzenia w wybranych miastach wojewódzkich
Spośród pracowników działu marketingu we wszystkich miastach wojewódzkich, największe wynagrodzenie otrzymywały osoby pracujące w Warszawie (mediana 5 300 PLN). W Warszawie także zarobki 10% najlepiej opłacanych osób przekroczyły sumę 15 000 PLN. Były one najwyższe spośród płac osób najlepiej zarabiających w pozostałych miastach wojewódzkich Polski. Najniższe stawki odnotowano w Łodzi i były one o 43,4% niższe od zarobków osób pracujących w Warszawie (mediana 3 000 PLN). Ponadto zarobki 10% osób o najniższych płacach w Łodzi nie przekraczały 1 500 PLN.
![Płace w Polsce i na świecie [© arrakasta - Fotolia.com] Płace w Polsce i na świecie](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/place-w-Polsce/Place-w-Polsce-i-na-swiecie-108128-150x100crop.jpg)
oprac. : Sabina Kulpińska / wynagrodzenia.pl