eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaPorady dla pracownikaStanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?

Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?

2006-09-26 12:47

Przeczytaj także: Prezesi na karuzeli poszukiwania pracy


Human Resources Specialist (Specjalista ds. Zasobów Ludzkich) – ten specjalista realizuje projekty rekrutacyjne, wdraża i koordynuje politykę personalną firmy, opracowuje finansowe i pozafinansowe systemy motywacyjne, prowadzeni szkolenia i procesy rekrutacji przy wykorzystaniu nowoczesnych metod z zakresu HR. Odpowiada także za bieżące doradztwo z zakresu spraw personalnych dla menedżerów oraz pracowników firmy, a także prowadzi administrację personalną.

Key Account Manager (Kierownik ds. Kluczowych Klientów) – odpowiedzialny jest za realizację planów sprzedażowych, budowanie wizerunku firmy, negocjowanie kontraktów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami, sporządzanie raportów sprzedaży.

Office Manager (Kierownik biura) – osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za kompleksowe prowadzenie i obsługę biura firmy (prowadzenie korespondencji, zarządzanie dostawami, zaopatrzenie biura, przygotowywanie zamówień, serwisowanie sprzętu, koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich).

Quality Manager (Kierownik ds. jakości) – ten kierownik odpowiada przede wszystkim za: koordynowanie pracy Działu Jakości, konstruowanie, wdrażanie oraz nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości, nadzór nad wdrożonym w firmie systemem ISO (jeżeli został przyjęty), tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów, czy usług, planowanie i nadzór nad audytami jakości, nadzór nad realizacją działań poprawczych i profilaktycznych.

Research and Development Manager, tj. R&D Manager (Kierownik ds. Badań i Rozwoju) – osoba ta bierze udział we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usług – od badań właściwych, przez planowanie, rozwój i wdrożenie, do kontroli finalnej. Jest odpowiedzialna za opracowywanie i wprowadzanie nowych procesów, produktów czy usług, przygotowywanie, testowanie produktów i procesów (np. tworzenie prototypów na potrzeby testów), monitorowanie parametrów jakościowych wytworzonych wyrobów/procesów, opiniowanie i aktywne uczestnictwo w nowych projektach wdrażanych w firmie, opracowywanie i wdrażanie nowoczesnych systemów oceny wyrobów i usług, przygotowywanie raportów i prezentacji dla osób decyzyjnych oraz na potrzeby zewnętrzne.

Sales Director (Dyrektor ds. Sprzedaży) – osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za organizowanie pracy zespołów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i wprowadzanie planów sprzedażowych, ocenę i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktów i usług, opracowywanie planów budżetu i strategii, monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących segmentów klientów i działań konkurencji, prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedaży.

Sales Executive (Specjalista/Koordynator ds. Sprzedaży) – zakres obowiązków tej osoby to: sprzedaż produktów/usług, pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, kompleksowe opracowywanie ofert i zawieranie umów, identyfikacja i ocena nowych możliwości marketingowych dla produktu/usługi, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, raportowanie i monitorowanie sprzedaży na danym obszarze, organizowanie prezentacji i przetargów, organizacja i rozliczanie akcji reklamowych i promocyjnych, udział i/lub prowadzenie konferencji, reprezentacja firmy na targach. W dużych organizacjach Sales Executive może być również odpowiedzialny m.in. za rekrutację swojego zespołu, plany budżetu, opracowanie strategii, organizacje regionalnego biura handlowego, prowadzenie szkoleń.
Najczęstsze błędy w CV

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć urząd pracy.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: