eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaSłownik pojęć rynku pracyOutsourcing

Outsourcing

Przeczytaj także: Rekrutacja pracowników: postaw na outsourcing

Strategia zarządzania przedsiębiorstwem, polegająca na powierzaniu wykonania pewnych zadań, funkcji czy procesów firmom zewnętrznym, specjalizującym się w określonym obszarze działalności.

Korzyści płynące z takiego rozwiązania to przede wszystkim:
  • redukcja kosztów,
  • poprawa jakości wykonanych zadań,
  • możliwość skupienia się na głównym profilu działalności firmy,
  • utrzymanie niższego poziomu zatrudnienia,
  • zapewnienie dostępu do nowoczesnych technologii i wiedzy eksperckiej.

Outsourcing stosuje się głównie w dziedzinach, których wdrożenie wiązałoby się ze sporymi nakładami finansowymi. Najpopularniejsze obszary powierzane podmiotom zewnętrznym to między innymi obsługa klienta, audyt wewnętrzny, administracja, finanse czy szkolenia.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć urząd pracy.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: