Outsourcing
Przeczytaj także: Rekrutacja pracowników: postaw na outsourcing
Strategia zarządzania przedsiębiorstwem, polegająca na powierzaniu wykonania pewnych zadań, funkcji czy procesów firmom zewnętrznym, specjalizującym się w określonym obszarze działalności.Korzyści płynące z takiego rozwiązania to przede wszystkim:
- redukcja kosztów,
- poprawa jakości wykonanych zadań,
- możliwość skupienia się na głównym profilu działalności firmy,
- utrzymanie niższego poziomu zatrudnienia,
- zapewnienie dostępu do nowoczesnych technologii i wiedzy eksperckiej.
Outsourcing stosuje się głównie w dziedzinach, których wdrożenie wiązałoby się ze sporymi nakładami finansowymi. Najpopularniejsze obszary powierzane podmiotom zewnętrznym to między innymi obsługa klienta, audyt wewnętrzny, administracja, finanse czy szkolenia.
Przeczytaj także:
Outsourcing jako filozofia działania firmy
Więcej na ten temat:
outsourcing, zarządzanie przedsiębiorstwem, strategie zarządzania przedsiębiorstwem, usługi outsourcingowe
Przeczytaj także
Poprzednie hasło
Następne hasło
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)