eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaSłownik pojęć rynku pracyKoszty pracy

Koszty pracy

Przeczytaj także: Koszt zatrudnienia

Koszty ponoszone przez pracodawcę w związku z zatrudnieniem pracowników, obejmują wynagrodzenie brutto pracowników, obciążenia pozapłacowe (połowa składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe), a także środki na dokształcanie personelu, opłacenie dojazdów do pracy, podróże służbowe czy rekrutację pracowników.

Wyróżnić można również jednostkowe koszty pracy – koszt pracy wytworzenia jednostki produktu krajowego brutto mierzy się przez relację godzinowego kosztu pracy do godzinowej wydajności pracy.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć urząd pracy.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: