Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku
2014-02-28 00:22
Przeczytaj także: Wynagrodzenia osób z różnym wykształceniem
Najniższe miesięczne wynagrodzenie w działach obsługi klienta w prezentowanych województwach otrzymywały osoby zatrudnione na Lubelszczyźnie. W 2013 roku przeciętnie zarabiali 2 950 PLN. Niewiele wyższe płace otrzymywali mieszkańcy województwa łódzkiego. Mediana wynagrodzeń osób pracujących w działach obsługi klienta wyniosła 3 000 PLN. Szczegółowe dane o wynagrodzeniach specjalistów pracujących w różnych województwach znajdą Państwo w Mojej Płacy.
fot. mat. prasowe
Tabela 2. Wynagrodzenia całkowite brutto specjalistów* pracujących w działach obsługi klienta w 2013
Najniższe miesięczne wynagrodzenie w działach obsługi klienta w prezentowanych województwach otrzymywały osoby zatrudnione na Lubelszczyźnie, a najwyższe w mazowieckim.
Wynagrodzenia w wybranych branżach
Na schemacie 3. zaprezentowano wynagrodzenia w działach obsługi klienta w wybranych branżach. Najwyższe płace wśród osób kontaktującymi się z klientami, otrzymywali zatrudnieni w branży IT. Mediana ich wynagrodzeń wynosiła 4 900 PLN brutto. Najmniej zarabiały osoby pracujące w kulturze i sztuce – 2 500 PLN.
fot. mat. prasowe
Schemat 3. Mediana wynagrodzeń całkowitych osób pracujących w działach obsługi klienta - branże
Najwyższe płace wśród osób kontaktującymi się z klientami, otrzymywali zatrudnieni w branży IT. Mediana ich wynagrodzeń wynosiła 4 900 PLN brutto. Najmniej zarabiały osoby pracujące w kulturze i sztuce – 2 500 PLN.
Wynagrodzenia na wybranych stanowiskach
Na wykresie 1. zaprezentowano wynagrodzenia na wybranych stanowiskach w działach obsługi klienta. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, osoby pracujące na stanowisku kierownik ds. obsługi klienta zarabiały w 2013 roku 6 000 PLN. Mediana wynagrodzeń koordynatorów ds. sprzedaży wynosiła 4 100 PLN. Specjaliści ds. obsługi klienta zarabiali w 2013 roku 3 500 PLN, natomiast konsultanci telefoniczni w dziale obsługi klienta – 2 700 PLN.
fot. mat. prasowe
Wykres 1. Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto na wybranych stanowiskach
Osoby pracujące na stanowisku kierownik ds. obsługi klienta zarabiały w 2013 roku 6 000 PLN, natomiast konsultanci telefoniczni w dziale obsługi klienta – 2 700 PLN.
Sprawdź, ile powinieneś zarabiać! Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje zarobki z innymi. .

1 2
oprac. : Sylwia Rębisz / wynagrodzenia.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)