Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. środków trwałych
Lokalizacja:
Zabrze
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres zadań:
- koordynowanie obszaru środków trwałych spółki,
- prowadzenie ewidencji, monitorowanie obiegu dokumentów,
- wystawianie dokumentów (formularze kapitalizacji, zbycia, przyjęcia, przesunięcia środka trwałego),
- uczestniczenie w procesie rozliczania inwentaryzacji,
- prowadzenie czynności związanych z likwidacją i zakupem środków trwałych,
- przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego,
- współpraca z pozostałymi zespołami w ramach struktury organizacyjnej.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w zakresie środków trwałych,
- mile widziane doświadczenie w środowisku firmy produkcyjnej,
- znajomość języka angielskiego, będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela) oraz systemu SAP,
- umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne.
Korzyści:
- praca w międzynarodowej rozpoznawalnej firmie będącej w fazie stałego wzrostu,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w przedziale 7:00 - 9:00),
- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie do szkoleń i kursów,
- dofinansowanie do zajęć sportowych,
- dodatkowe świadczenia socjalne oraz paczki świąteczne,
- miejsce parkingowe dla pracowników.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »