Opis stanowiska pracy

obsługa Klientów serwisu samochodowego

Wymagania

  • przyjmowanie pojazdów do naprawy oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji
  • pilnowanie prawidłowego  procesu napraw
  • dobór i sprzedaż części, akcesoriów i usług Klientom serwisującym auta 
  • doświadczenie w dziale obsługi Klienta  w branży motoryzacyjnej, 
  • min. wykształcenie średnie, preferowane wyższe (mile widziane o profilu technicznym)
  • prawo jazdy kategorii B, w aktywnym użyciu. 
  • wiedza techniczna dotycząca: branży motoryzacyjnej
  • uczciwość, zaangażowanie i proaktywne podejście do  zawodowych zadań 
  • umiejętność pracy w zespole
  • wielozadaniowość

 Przyszły Pracodawca gwarantuje Ci:

  • współpracę z rodzinną Firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, 
  • miłą i przyjazną atmosferę pracę
  • atrakcyjny system wynagradzania 

Prezentacja firmy

Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem Ssang Yong, Renault i Dacia. Grupa Wiec... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/05/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Motoryzacja / Automotive, Praca Obsługa klienta, Praca Inne

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi