Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
wygasło z dniem 2024-05-16
Ta propozycja była złożona przez PGE Systemy S.A.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
- firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Żarnowiec, zajrzyj tutaj: Praca Żarnowiec
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Starszy Specjalista ds. Bezpieczeństwa Sieci LTE
- ELEKTRYK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU
- Senior Hadoop Operations Engineer (Warsaw, hybrid)
- Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker
- ELEKTROMECHANIK - ELEKTRYK
- Starszy inżynier it (devops)
- Specjalista ds. IT (m/k)
- Inżynier ds. usług systemowych Data Centre
- PRACOWNIK PRODUKCJI/ WĘŻE, RURY -NIEMCY
- Programista aplikacji internetowych Angular