Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
wygasło z dniem 2024-05-16
Ta propozycja była złożona przez PGE Systemy S.A.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
- firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Dychów, zajrzyj tutaj: Praca Dychów
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- .Net Developer
- Fullstack Developer (Angular/React + Java/Kotlin)
- .NET System Reliability Engineer
- Ekspert ds. Badań UX/UI i produktowych
- ERP Solution Architect
- Pierwsza praca z językiem holenderskim, dział SocialMedia - Kraków
- ELEKTRYK R36/0906-432/24
- ELEKTRYK R114/1037-510/24
- ELEKTRYK, OPERATOR URZĄDZEŃ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
- TELEMONTER R19/1094-541/24