eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Gdańsk / TczewKoordynator Inwestycji - Inspektor Nadzoru (branża sanitarna)

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Koordynator Inwestycji - Inspektor Nadzoru (branża sanitarna)


wygasło z dniem 2020-02-20


Ta propozycja była złożona przez Grupa GPEC


Jeżeli poszukujesz pracy w branży Inne / Pozostałe, zajrzyj tutaj: Praca Inne / Pozostałe
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Koordynator Inwestycji - Inspektor Nadzoru (branża sanitarna), zajrzyj tutaj: Praca Koordynator Inwestycji - Inspektor Nadzoru (branża sanitarna)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Gdańsk / Tczew, zajrzyj tutaj: Praca Gdańsk / Tczew

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...

Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...