PracaGrupypl.praca.szukana:zupelnie inny portal!

  • 1. Data: 2002-07-03 19:27:09
    Temat: :zupelnie inny portal!
    Od: "dEXTER" <{no-spam}piekard{no-spam}@wp.pl>

    Witam serdecznie,

    Juz niedlugo startujemy z nowy portalem, o nazwie
    Toster.pl - pierwszy szczecinski portal studencki.
    A w nim news, rozrywka, sport [takze eXtreme], oraz hyde.park [forum].

    3majcie sie,
    pozdrawiamy!

    Zepol TOSTERa
    www.toster.pl

  • 2. Data: 2002-07-03 19:31:36
    Temat: Re: :zupelnie inny portal!
    Od: "dEXTER" <{no-spam}piekard{no-spam}@wp.pl>

    NTG! przepraszam!!!

    Robert

  • 3. Data: 2002-07-03 19:39:29
    Od: "ethnik" <e...@a...com.pl>

    Użytkownik "dEXTER" <{no-spam}piekard{no-spam}@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:afvj2p$nno$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > Toster.pl - pierwszy szczecinski portal studencki.
    > A w nim news, rozrywka, sport [takze eXtreme], oraz hyde.park [forum].

    ten telewizor juz gdzies widzialem... hm... tylko
    gdzie to bylo ??? napewno jakas profesjonalna strona...

    taaa chyba http://www.preloaded.com/

    jak tak zaczynacie to dobrze wam zycze...

    zdroofko
    dominik

    --
    Although art can be created with a chainsaw,
    this is hardly a justification for giving every

  • 4. Data: 2002-07-03 19:53:52
    Od: "hipisio" <h...@n...spam.wp.pl>

    > www.toster.pl

    Ostatnio dośc dużo plagiatów na tej grupie :((((

    --
    Peace Baby - Hipisio
    GG: 1548540

  • 5. Data: 2002-07-03 20:16:03
    Od: "spoxmaster" <s...@p...onet.pl>

    jak niedługo to post też niedługo :@

    --
    spoxmaster
    s...@w...pl GG: 3430080

  • 6. Data: 2002-07-03 23:09:25
    Od: "Krawiec" <k...@a...net>

    "ethnik" <e...@a...com.pl> wrote in message

    [...]
    > ten telewizor juz gdzies widzialem... hm... tylko
    > gdzie to bylo ??? napewno jakas profesjonalna strona...

    > taaa chyba http://www.preloaded.com/

    Niezle panowie sobie radzicy z wykrywaniem tych... kradziezy (trzeba to
    nazwac po imieniu). Na portal nie ma co zagladac, pewnie wszystko kradzione

    > dominik

    zdrowie
    Krawiec

  • 7. Data: 2002-07-04 07:46:56
    Od: a...@a...pl (Ola Zimoch)

    :
    : > taaa chyba http://www.preloaded.com/
    :
    tylko, ze porownywanie tych telewizorow nie ma sensu - tutaj swietna
    aplikacja flaszowa - tam marny animowany gif (chyba, bo nie chcialo mi sie
    nawet sprawdzac).

    a moze to po prostu jest jakis ogolnie dostepny clipart ten tv i oskarzenia
    sa niesluszne?

    pozdrawiam
    OlaZ

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 8. Data: 2002-07-04 19:58:46
    Od: "Damian Barczyk" <b...@f...pl[NOSPAM]>

    > Juz niedlugo startujemy z nowy portalem, o nazwie
    > Toster - pierwszy szczecinski portal studencki.
    > A w nim news, rozrywka, sport [takze eXtreme], oraz hyde.park [forum].

    ---
    > NTG! przepraszam!!!
    >
    > Robert

    hehe stawiam piwo ze niedlugo bedzie post portal juz juzszyl a potem oj
    ntg...
    tak jak by nie bylo cancel :)
    pozatym nie wiem co w nim takiego nowego - wszystko co napisane mozna
    znalezc na obecnych portalach juz pomijam fakt ze portale studeckie sa w
    szczecinie od dawna

    --
    Damian Barczyk
    http://infoludek.pl

  • 9. Data: 2002-07-04 20:40:20
    Od: "dEXTER" <{no-spam}piekard{no-spam}@wp.pl>

> [...]
    > pozatym nie wiem co w nim takiego nowego - wszystko co napisane mozna
    > znalezc na obecnych portalach juz pomijam fakt ze portale studeckie sa w

    Witam,

    Damianie [sorry, ze tak pisze, ale znam Ciebie jeszcze z czasow T.M.E. -
    przynajniej z widzenia].
    Akle do rzeczy... Dziekuje za slowa otuchy.
    BTW. Jezeli mozesz podaj mi adresy "tych" innych portali STUDENCKICH o
    ktorych myslisz, bo wg mnie jestescie tylko Wy - nasza przyszla
    konkurencja!?

    Czy sie myle?

    BTW2. Jesli chodzi "wszystko co napisane mozna znalezc na obecnych
    portalach" - to szczerze mowiac, wydaje mi sie, ze na Infoludku nie ma nic
    co mnie osobiscie by zaciekawilo. Grafika i layout na waszej stroni jest od
    samego poczatku nie uaktualniany. Nie chce sie czepiac ale moglbym mnozyc
    jeszcze kilka innych przykladow Waszej grupowej nie gospodarnosci...
    Przyklad, moze jeden... dosc trywialny - AFAIR, napisalem do was e-mail
    [jakies kilka miesiecy temu] odnosnie aktualizacji danych o mojej ASK. I co
    nadal nie otrzymalem odpowiedzi.

    pozdrawiam,
    Robert Piekarski
    www.toster.pl
    Pierwszy Szczecinski Portal Studencki

    P.S. chcialem nie wyciagac tego na forum ale nie podales swojego adresu
    e-mail.

  • 10. Data: 2002-07-04 21:57:42
    Od: "ethnik" <e...@a...com.pl>

    > chcialem nie wyciagac tego na forum ale nie podales swojego adresu
    > e-mail.

    Jak to nie podal: b...@f...pl[NOSPAM]

    Idz z tym na priv...

    pozdr