PracaGrupypl.praca.dyskusje › znajomy był na rozmowie w sprawie pracy...

  • 1. Data: 2006-11-16 08:57:55
    Temat: znajomy był na rozmowie w sprawie pracy...
    Od: "news" <n...@n...pl>

    witam

    znajomy był na rozmowie w sprawie pracy, firma xxx ktora serwisuje sprzęt
    dla duzej i znanej firmy yyy. Praca miala polegac na przymowaniu urzadzen do
    serwisu, naprawy, jezdzenia na szkolenia, obslugi osob przychodzacych,
    robienia raportow, zamowien.. generalnie bardzo przyjemne. Do tego dochodzi
    to ze.. pracodawca zadal zeby czlowiek mial samochod bo "niby' beda kupowac
    ale jeszcze nie teraz (ich centrala) i zeby mial swoj samochod do jazdy po
    odbior sprzetu do naprawy etc
    Oczywiscie zaplaca kilometrowke (79 gr z km?)

    Zarobki rzedu 1200 zl netto.....

    co o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2006-11-16 09:04:39
    Temat: Odp: znajomy był na rozmowie w sprawie pracy...
    Od: "news" <n...@n...pl>

    heh
    I firma "Wielce" sie dziwi ze nie chce nikt przyjsc z doswiadczeniem (na
    takie warunki si zgodzic) Oburzeni sa ludzie z centrali ze ktos kto ma
    doswiadczenie nie chce pracowac za takie wynagrodzenie...

    Jak sadzicie? ile serwisant powinien zarabiac?
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-11-16 09:29:55
    Temat: Re: Odp: znajomy był na rozmowie w sprawie pracy...
    Od: "Aligator" <d...@w...pl>

    Serwisant urzadzen laboratoryjnych - 500zł za 1h/pracy. Najcześciej
    naprawy sa do 2 godzin pracy. W przypadkach szczególnych koszty pracy
    serwisanta ustalane są indywidualnie.

  • 4. Data: 2006-11-16 10:11:49
    Temat: Re: znajomy był na rozmowie w sprawie pracy...
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    news napisał(a):
    > Oczywiscie zaplaca kilometrowke (79 gr z km?)
    Kilometrówka to bardzo dobry biznes :)

    > Zarobki rzedu 1200 zl netto.....
    > co o tym sadzicie?
    Ale bardzo złe zarobki. Kalkulator w dłoń i niech policzy ile na
    kilometrówce zarobi. Gorzej, że potem będzie służbowe, to mu zostanie
    jedynie 1200.

    Tobi

  • 5. Data: 2006-11-16 13:07:51
    Od: "news" <n...@n...pl>

    w sumie kilometrowka tak oczywiscie
    ale auto ma nie = nowe wiec nie chec tez eksploatowac bo malych
    miejscowosciach :dziurach gdzie drogi sa fatalne, dojazdy piaskowe po prostu
    nie i koniec

    wiec zadam inaczej pytanie

    ile zarabia serwisant drukarek + fax + niszczarek + drobne naprawy sprzetui
    ksero?
    pozdr

  • 6. Data: 2006-11-16 15:20:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartek Sobczak napisał(a):

    > Zalezy ile by jezdzil, ja mam corse 1.0 w sekwencji i za 50zl robie prawie
    > 300kilometrów więc jesli by mi placil 80groszy za kilometr to byłaby BAJKA:)

    Po ilu km zwróciłby sie zakup tej Corsy? ;)

    j.

  • 7. Data: 2006-11-16 15:31:47
    Od: "Bartek Sobczak" <f...@w...pl>

    Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    300kilometrów więc jesli by mi placil 80groszy za kilometr to byłaby BAJKA:)

    pzdr

  • 8. Data: 2006-11-17 23:18:37
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    news wrote:

    > ile zarabia serwisant drukarek + fax + niszczarek + drobne naprawy sprzetui
    > ksero?

    ostatnio slyszalem o przypadku rekrutacji na podobne stanowisko,
    proponowano chyba okolo 1000 zl netto

  • 9. Data: 2006-11-17 23:22:11
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    news wrote:

> [...]
    > odbior sprzetu do naprawy etc
    > Oczywiscie zaplaca kilometrowke (79 gr z km?)

    jezeli to serwis czegos co jest tanie i powszechne, pracuje sie
    po 8 godzin i w miejscu zamieszkania to ta stawka raczej nie dziwi

  • 10. Data: 2006-11-19 01:17:22
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 14:07:51 +0100, news napisał(a):

    > ile zarabia serwisant drukarek + fax + niszczarek + drobne naprawy sprzetui

    Średniej wielkosci miasto na Śląsku. ZTCP na początek było jakies 1000
    netto + premia (nie pytalem, ale jakies 300-500zł) poźniej chyba 1500 netto
    + ta premia. Znajomy mówił ze zapier** ale szef uczciwy i doceniał
    zaangażowanie.
    Od siebie dorzuce, że to jednak chyba jedna z niewielu firm w okolicy która
    proponowala takie zarobki dla osoby bez doswiadczenia.
    Adam F.