PracaGrupypl.praca.szukanazdesperowana z Bydgoszczy

  • 1. Data: 2003-01-15 11:00:08
    Temat: zdesperowana z Bydgoszczy
    Od: "anna " <a...@N...gazeta.pl>

    Może ktoś zechce zatrudnić mnie, chociaż mam 50 lat ten okropny magiczny wiek
    który odrzuca większość. Do niedawna pracowałam na samodzielnym stanowisku, w
    większości kierowniczych. Szerokie zainteresowania związane z róznymi
    funkcjami. Mogę doskonale poprowadzić biuro, obsługuję komputer, pracuję z
    róznymi programami, jestem również niezłym kierowcą. Techniczne sprawy i
    organizacyjne są mi doskonale znane, a kontakty z ludżmi umiem doskonale
    nawiązywać, i nie jestem zasuszoną staruszką.Jestem puktualma, obowiązkowa i
    można na mnie liczyć w każdej chwili.Może więc znajdzie się ktoś kto poda
    rękę i nie bedzie żałował.
    Z powazaniem Anna