PracaGrupypl.praca.szukana › zapytanie

  • 1. Data: 2002-01-05 11:20:50
    Temat: zapytanie
    Od: "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net>

    Serdecznie Witam

    Czy ktoś z państwa ma skuteczną metodę szukania właściwej pracy?
    Inżynier mechanik ze Szczecina.

    r...@p...gazeta.pl

  • 2. Data: 2002-01-05 12:58:51
    Temat: Re: zapytanie
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net> napisał w
    wiadomości news:a16nfq$doh$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Czy ktoś z państwa ma skuteczną metodę szukania właściwej pracy?

    Tez sie kiedys zastanawialem jak to zrobic.....
    W miom przypadku postapilem tak:
    Przygotowalem CV i list motywacyjny skierowany do Kierownika Dzialu Kadr.
    Sprecyzowalem dokladnie jakie stanowisko mnie interesuje (nie byl to list w
    stylu -szukam pracy niewazne jaka byle by byla).
    Nastepnie przygotowalem 30 sztuk listow zawierajacych w/w dokumenty i
    rozeslalem do firm w ktorych chcialem pracowac.
    Podkresle, ze te firmy w tym momencie nie poszukiwaly pracownikow.

    Efekt byl taki: na okolo 30 listow
    18 pozostalo bez odpowiedzi
    7 odpisalo brak wolnych etatow
    5 zaproponowalo rozmowe

    Po rozmowie 2 firmy zaprosily mnie na spotkanie w celu uzgodnienia warunkow
    zatrudnienia.

    Jednak ze wzgledu na wysokosc wynagrodzenia nie podjalem pracy w tych
    firmach - odmowilem ze wzgledu na "niskie" wynagrodzenie

    Koniec jest taki:
    Jedna z tych firm po 2 miesiacach od odmowy przyjecia pracy,
    zaproponowala mi znacznie wyzsze wynagrodzenie i pracuje w tej firmie juz
    kilka lat.

    Moze warto w ten sposob poszukac....???
    Mi sie udalo.....

    Pozdrawiam
    Lew

  • 3. Data: 2002-01-05 15:17:43
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Lew" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moze warto w ten sposob poszukac....???
    > Mi sie udalo.....

    W którym to było roku? Bo dzisiaj jest to o wiele mniej skuteczne. Tzn.
    trzeba wysłać około 100-150 ofert. Wtedy można na coś liczyć.

    Piotr

  • 4. Data: 2002-01-05 16:51:40
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > W którym to było roku? Bo dzisiaj jest to o wiele mniej skuteczne. Tzn.

    1998

    > trzeba wysłać około 100-150 ofert. Wtedy można na coś liczyć.

    To chyba i tak warto........no nie......

    150 zł na znaczki + 15 zł na koperty
    To chyba nie wielki koszt

  • 5. Data: 2002-01-05 20:23:26
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Lew" <>
    > Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 1998

    > To chyba i tak warto........no nie......
    >
    > 150 zł na znaczki + 15 zł na koperty
    > To chyba nie wielki koszt

    Pewnie że warto, mimo ze koszty są znacznie, znacznie wyższe. Zwłaszcza że
    nie ma innego wyjścia.

    Piotr