PracaGrupypl.praca.szukanazabiore sie z tego kraju

  • 1. Data: 2003-02-17 18:09:04
    Temat: zabiore sie z tego kraju
    Od: "krzysiek" <e...@o...pl>

    uwazam ze pOLSKA to jest smierdzacy kraj mialem pecha ze sie tu urodzilem
    szukam osob ktore pomoga mnie z tad zabrac najchetniej do niemiec, za pomoc
    zaplace

  • 2. Data: 2003-02-18 08:07:45
    Temat: Re: zabiore sie z tego kraju
    Od: "drag_on" <d...@g...pl>

    "krzysiek" <e...@o...pl> wrote in message
> [...]
    sie tu urodzilem
    > szukam osob ktore pomoga mnie z tad zabrac najchetniej do

    Tak się składa, że od lat mieszkam trochę tu, a trochę za
    oceanem, więc wiem, jak to wygląda w praktyce. Na podstawie
    tego doświadczenia DOSTRZEGAM wyraźnie, że problem nie tkwi
    w adresie zamieszkania, tylko w naszym wnętrzu. Jeśli nie
    zmienisz własnej mentalności, to zagranicą też będziesz
    miał podobne problemy, tylko że zmienią się w Twoich
    opowiadaniach ci, którzy są "winni" Twej niedoli.
    Radzę poszerzyć horyzonty, bo z wąskimi horyzontami na
    szerokim Zachodzie sukcesów nie wróżę.

    Jeśli chcesz dostosować swoje myślenie do upragnionego
    Zachodu - polecam poczytanie sobie:
    http://www.bogatyojciec.pl/biuletyn/biuletyn.html

    Pozdrawiam,
    Majka