PracaGrupypl.praca.szukanawyzsze,doswiadczony,mlody,języki,warszawa

  • 1. Data: 2003-03-06 10:11:25
    Temat: wyzsze,doswiadczony,mlody,języki,warszawa
    Od: k...@p...onet.pl

    mam 25 lat, wyzsze ekonomiczne wykształcenie.(bardzo wysoka średnia ocen)
    posiadam dwuletnie doświadczenie (jestem kierownikiem sprzedaży w sklepie
    internetowym)
    od roku na stałej umowie o pracę (od momentu zakończenia nauki)
    poszukuję pracy w której mógłbym się rozwinąć, wykorzystać swoje
    zainteresowania, miałbym szansę rozwinąć swoje umiejętności (nie musi to być
    praca związana z internetem)
    moje atuty:
    młody, pracowity, zdyscyplinowany, wszechstronna wiedza nie tylko z ekonomii.
    biegła obsługa komputera, biegła znajomość większości popularnych programów
    komputerowych, umiejętność tworzenia stron www, doświadczenie w handlu,
    kontaktach i obsłudze klientów, tworzeniu polityki sprzedaży, marketingu.
    znam dobrze język angielski oraz rosyjski.
    czekam na poważne propozycje pracy.
    0-604-599-557 (22) 848-52-41 - jarosław Kamiński
    k...@p...onet.pl
    interesuje mnie:
    uczciwe wynagrodzenie, praca w warszawie, stała umowa o pracę, interesująca
    praca