PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie 3 miesiace

  • 1. Data: 2006-08-24 07:19:37
    Temat: wypowiedzenie 3 miesiace
    Od: "GreG" <g...@n...op.pl>

    sytuacja jest nastepujaca mam 3 miesieczne wypowiedzenia
    w nowej pracy musze byc 1 pazdziernika
    jakie mam opcje skaldajac wypowiedzenie do 31 sierpnia

    - porozumienie stron to najprostsze
    - wypowiedzenie umowy i wykorzytanie urlopu + urlop bezplatny - ale odpada
    bo pewnie pracodawca sie nie zgodzi
    - wypowiedzenie umowy i niestawienie sie do pracy 1 pazdziernika - ale
    zepsuje sie swiadectwo pracy
    - wypowiedzenie umowy z winy pracodawcy ale czy tu da sie podgiagnac
    nieplacone nadgodziny ?
    - co jeszcze jest jakas opcja

    Greg

  • 2. Data: 2006-08-24 14:18:00
    Temat: Re: wypowiedzenie 3 miesiace
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 24 Aug 2006 09:19:37 +0200, "GreG"
    <g...@n...op.pl> zakodował:

    >- wypowiedzenie umowy z winy pracodawcy ale czy tu da sie podgiagnac
    >nieplacone nadgodziny ?

    Tak. Tylko kwestia, ewentualnie, udowodnienia tego w sądzie. Przyczyna
    musi być konkretna. Nie "od lat nie płaci" tylko "w lipcu, w dniach
    takich i takich, nadgodziny od do powinny być wypłacone zgodnie z
    regulaminem do dnia xxxxx a nie zostały". I musi to być zdarzenie, o
    którym DOWIDZIAŁEŚ się w ciągu ostatniego miesiąca.

    >- co jeszcze jest jakas opcja

    Przeprowadzka małżonka do innego miasta.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded