PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie za pelnienie funkcji prezesa zarzadu

  • 1. Data: 2004-12-28 21:12:15
    Temat: wynagrodzenie za pelnienie funkcji prezesa zarzadu
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Witam po malej przerwie.....
    i pytam:
    jest tak: prezes zarzadu firmy X uchwala tegoz zarzadu otrzymuje
    wynagrodzenie za pelnienie funkcji prezesa (nie pozostaje z firma X w
    stosunku pracy), pytanie brzmi: czy od takiego wynagrodzenia odprowadza sie
    sam podatek? Z moich dociekan wynika, ze tak, wynagrodzenie takie nie
    podlega ubezpieczeniu spolecznemu i zdrowotnemu, ale poniewaz jestem kobieta
    czasami sama sobie nie wierze.... :) Z checia Was wyslucham w tej kwestii.

    pozdrawiam dziekujac za poswiecony czas

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 2. Data: 2004-12-28 22:40:27
    Od: "mlk" <m...@o...pl>

    dokładnie tak jest. i członkowie zarządu również.

  • 3. Data: 2004-12-29 15:37:39
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "mlk" napisał w wiadomości news:cqsnd2$m32$1@inews.gazeta.pl...

    > dokładnie tak jest. i członkowie zarządu również.

    bardzo dziekuje za rozwianie watpliwosci, a tak w ogole to koszty uzyskania
    przychodu rozlicza sie czy nie? Bo rozliczam.... :))))

    pozdrawiam prawie noworocznie