PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd do usa

  • 1. Data: 2003-08-18 13:24:56
    Temat: wyjazd do usa
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Poniewaz sytacja w Polsce jest jaka jest, osobiscie mnie bardzo doluje,
    zamierzamy stad wyjechac np. do usa lub moze innego kraju w ktorym zarabia
    sie troche wiecej a wydaje mniej, planuje ten wyjazd bo mysl o tym, ze bede
    mieszkal w tym kraju mnie powala z nog, coraz wieksze zlodziejstwo,
    korupcja, bandytyzm i przede wszystkim bankructwo, czy waszym zdaniem warto
    podjac probe wyjazdu czy meczyc sie tu i do konca zycia pracujac na
    mieszkanie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-18 14:11:15
    Temat: Re: wyjazd do usa
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Jedz - zarob kase i wroc za 20 lat, jak ci sie znudzi sprzatanie
    > kibli/sprzatanie/praca w pubie gdzies na obczyznie :)
    > No chyba ze masz jakis zawod typu informatyk, albo jestes inzynierem ze
    > znajomoscia jezykow (ew. pielegniarka, lekarzem itp)

    wlasnie jestem informatykiem z 4 -letnim doswiadczeniem

  • 3. Data: 2003-08-18 14:14:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2003-08-18 14:39:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    piotr wrote:
    > wlasnie jestem informatykiem z 4 -letnim doswiadczeniem

    Jesli tylko dobrym - jedz. Nie ma co na socjal pracowac dla ludzi, ktorym
    ciagle malo i winia Bog wie kogo za te sytuacje.
    Aczkolwiek - dzieciaki wychowuj na dobrych patriotow i sam stare kosci
    przywiez spowrotem do Polski.
    Mysle, ze nasz narodowy towar eksportowy - za 20 lat bedzie tak samo dorodny
    jak teraz :)

  • 5. Data: 2003-08-18 15:29:15
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:
    > Jedz - zarob kase i wroc za 20 lat, jak ci sie znudzi sprzatanie
    > kibli/sprzatanie/praca w pubie gdzies na obczyznie :)

    Żadna praca nie hańbi, misiu pysiu. Sprzątający kible w USA
    zarabiają rocznie więcej niż większość ludzi w Polsce zarabia.
    To jest smutne i to jest prawdziwe.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10395 dzień życia, sprawność

  • 6. Data: 2003-08-18 17:51:29
    Od: "Bach" <b...@n...poczta.gazeta.pl>

    > wlasnie jestem informatykiem z 4 -letnim doswiadczeniem

    Jedź, będzie więcej pracy w kraju dla tych co zostaną
    może jak ludzie zaczną wyjażdać to wynagrodzenia wzrosną :)
    GB wygląda ciekawie (np. uk.jobs.offered. )
    Plusy są : bliżej, równie wysokie wynagrodzenia, UE

    BTW na wyżej wymienionej grupie, panuje
    zwyczaj podawania wynagrodzeń, ciekawe
    czemu w Polsce nikt tak nie robi ?
    Pewnie najwygodniej wypisać wszystkie
    technologie i zobaczyć kto się zgłosi niż
    przygotować konkretną ofertę :/

    pozdr. bach
    bach2k.republika.pl

  • 7. Data: 2003-08-18 22:41:06
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Bach <b...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > BTW na wyżej wymienionej grupie, panuje
    > zwyczaj podawania wynagrodzeń, ciekawe
    > czemu w Polsce nikt tak nie robi ?

    W ogóle na zachodzie częściej niż rzadziej podaje się wynagrodzenie
    w szczególności w ofertach dla pracowników niższego i średniego
    szczebla. Vide chociażby www.computerjobs.com. W Polsce się nie
    podaje a przyczyna zapewne leży po stronie zdecydowanej przewagi
    w popycie na pracę niż na pracowników i przekonaniu pracodawców,
    że na pracownikach warto oszczędzać, bo jak nie ten to znajdzie
    się inny.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10396 dzień życia, sprawność

  • 8. Data: 2003-08-19 06:30:37
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl>

    ... UE

    To akurat nie jest plus.

    pzdr.
    SławekM

  • 9. Data: 2003-08-19 10:22:19
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    SławekM <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > .... UE
    >
    > To akurat nie jest plus.

    Zalezy dla kogo.

    pzdr
    konlin

  • 10. Data: 2003-08-19 10:44:53
    Od: "Bach" <b...@n...poczta.gazeta.pl>

    > ... UE
    >
    > To akurat nie jest plus.

    Chodziło mi o to możesz rozpocząć pracę od
    zaraz jak Polska wejdzie do UE, bez pozwoleń
    itp. przynajmniej tak rozumiem otwarcie
    rynku pracy przez GB.

    pozdr. Bach
    bach2k.republika.pl