PracaGrupypl.praca.oferowanaweb developer - programista php - FREELANCE

  • 1. Data: 2008-09-18 10:17:52
    Temat: web developer - programista php - FREELANCE
    Od: lokers <l...@g...com>

    Witam,
    Jestem freelancerem, pracuje przy budowie stron internetowych. Sprawa
    wyglada nastepujaco:
    Poszukuje osoby, ktora zajmuje sie dokladnie tym co ja, rzecz w tym ze
    czasem mam za malo czasu zeby wykonac dany projekt i porostu
    potrzebuje kogos do pomocy. Na codzien pracuje normalnie w innej
    firmie a po godzinach "klepie" sobie dodakowe rzeczy zeby zarobic
    jakies extra pieniazki. Nie jestem jakas super duza firma, nie oferuje
    kokosow ale zarobic zawsze troche mozna. Sporo klientow jest z
    zagranicy, jako ze sam nie mieszkam w Polsce. Niestety jako ze pracuje
    jako freelancer nie sa to projekty za miliony zl wiec prosze nie pisac
    do mnie jesli oczekujesz ze zaplace 10x tyle co w Polsce bo przeciez
    mieszkam za granica. Jednak nie sa to tez projekty na ktorych nie da
    sie zarobic :) Poszukuje osoby przede wszystkim slownej i terminowej.
    Takiej ktorej mozna powierzyc projekt bez zmartwien ze nie zostanie
    wykonany na czas lub w ogole. Idealnie szukam osoby z ktora moglbym
    nawiazac stala i luzna wspolprace. Stronki robie w php, mysql.
    Wszystkie sa zgodne ze standardami W3C, maja poprawnie pociete designy
    do xhtml i uzywaja css2. Grafike wykonuja inne osoby, glownie moi
    znajomi z ktorymi pracuje juz dosc dlugi czas wiec o to nie ma
    zmartwienia chociaz przydalaby sie znajomosc photohopa zeby bez
    problemow ciac designy. Nie mam jakichs konkretnych wymagan, byleby
    nie pisac stron na tabelkach jak to sie robilo kiedys. Fajnie by bylo
    jakbys uzywal jakiegos gotowego framework'u ale to tez nie jest
    konieczne. Osoby zainteresowane prosze o kontakt mailowy: lokers (at)
    gmail (dot) com. Prosze podeslac kilka linkow do wykonanych projektow
    oraz napisac ile godzin tygodniowo jestes w stanie poswiecic na
    projekty.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Lukasz