PracaGrupypl.praca.szukana..we Wrocku, na jakimś zapleczu...

  • 1. Data: 2003-05-08 14:32:57
    Temat: ..we Wrocku, na jakimś zapleczu...
    Od: "miro" <m...@w...onet.pl>

    ...bez rzucania się w oczy (:-)). Jestem elektronikiem..hmm !..starej
    szkoły, ale z olbrzymim rzemieślniczym doświadczeniem.. Nie tylko w
    elektronice. Potrzebuję dorobić trochę w czerwcu / lipcu, może dłużej. Jakiś
    "Wyrób_Bajek_z_Mchu_i_Paproci" ? (:-))....Mieszkam na Różance, dojazd - no
    problem, nawet na Krakowską... Znam niemiecki. Bardzo dobrze. Mógłbym też
    grać w knajpie / nawet solo na akordeonie (i przez tydzień się nie
    powtórzyć..), ale nie mogę być widoczny, bo straciłbym na tym (:-))... Mam
    48 lat i nie bardzo nadaję się na budowy, lub przerzucanie ciężkich pak, czy
    ciąganie kabli w kanałach pod sufitami i pod drogami (:-))...Aha. Mogę być
    kurierem na Zachód i z powrotem, byle nie pakowano mi jakichś malutkich
    paczuszek z proszkami pod tapicerki, w oponki, albo do baku (:-))...

    miro
    Tel. całą dobę: 0605 / 599 159, albo mail zwrotny:
    miro77_PRECZZESPAMEM_AT_wb.onet.pl
    Wiadomo, co wyrzucić z tej nazwy.