PracaGrupypl.praca.szukana › [warszawa] programista/bazo danowiec/administrator bezpieczeństwa

  • 1. Data: 2002-07-10 12:54:45
    Temat: [warszawa] programista/bazo danowiec/administrator bezpieczeństwa
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Od zaraz gotowy do podjęcia pracy.
    Mam doświadczenie (patrz niżej), umiejętności i chęć do pracy.

    Jeśli masz dla mnie prace - napisz lub zadzwoń 0602385458.

    imię: Hubert
    nazwisko: Lubaczewski
    adres: skr.pocz. 83; 02-495 Warszawa; Polska
    telefon: [48] (+22) 662-61-41
    data urodzenia: 1976-11-05

    1. Praca:
    IV 2002 - ...
    depesz Software
    Właściciel i główny programista

    III 2001 - III 2002
    1to1 Magic - Magic Group, Programista i administrator baz danych;
    Szef działu IT
    Wraz z zespołem (od 3 do 11 osób) stworzyliśmy serwisy www.mclub.pl,
    www.moimzdaniem.pl oraz kilka innych. Stworzyliśmy system dający
    najlepszą na rynku (jak na razie) personalizację zawartości
    (modyfikowanie treści ze względu na płeć, imię czy odmianę przez
    przypadki). Przez pierwsze 6 miesięcy pracy w firmie pracowałem także
    jako administrator systemów opartych o Linuksa (sieć z 4 serwerami o
    około 20 stacjami roboczymi). Byłem też odpowiedzialny za wybór i
    zakup sprzętu (serwery, desktopy i notebooki). Zaprojektowałem i
    wdrożyłem model biura oparty w całości o otwarte oprogramowanie
    (bazując na systemie Linux) - wraz ze stacjami użytkowników i
    notebookami.

    VII 1999 - II 2001
    Cyber Service, Główny programista
    Wykonałem, lub byłem odpowiedzialny za, kilka różnych projektów w
    zakresie od małych sklepów WWW (kilkaset-kilka tysięcy produktów) aż
    po system informacji internetowej dla OFE Pioneer czy od programów
    zarządzających firmową książką teleadresową (system LDAP) po system
    statystyczny używany przez firmy rynku tytoniowego w Polsce.
    Ostatni projekt jaki tworzyłem dla Cyber Service był to portal
    zawierający różne teksty, oparty na stworzonym przeze mnie systemie
    pełnotekstowego wyszukiwania tekstu.

    I 1999 - VI 1999
    Alter Ego, Specjalista do spraw spedycji międzynarodowej;
    administrator i programista
    Byłem odpowiedzialny za transport na dwóch niezależnych liniach
    spedycyjnych między Włochami a Polską. Łącznie między 4 a 7
    samochodów tygodniowo.
    Pracowałem także jako administrator sieci lokalnej (wraz z opartym na
    Linuksie serwerem dostępu do internetu). Jako programista tworzyłem
    oprogramowanie do obsługi spedycji.

    III 1998 - XII 1998
    Apexim, Help Desk, programista, magazynier
    Byłem odpowiedzialny za wszelkie naprawy tyczące się sprzętu
    komputerowego - od ups'ów do serwerów i od kart sieciowych do
    routerów Cisco.
    W czasie pracy napisałem oprogramowanie śledzące wszelkie naprawy i
    części oraz raportujące o wszelkich anomaliach.
    Jako magazynier byłem odpowiedzialny za magazyn części zamiennych
    który zawierał części do wszelkich sprzętów sprzedawanych
    kiedykolwiek przez Apexim.
    W ciągu ostatnich 2 miesięcy pracy, byłem przygotowywany i szkolony
    by wdrożyć w dziale procedury ISO 9002.

    VI 1995 - II 1998
    Potamkin International lepiej znane jako Office Depot, dział Maszyn
    Biurowych, dział "Office Supplies", Serwis
    Praca w pierwszych dwóch działach była to praca sprzedawcy. W
    serwisie zajmowałem się instalacjami, doradzaniem, ewidencją
    serwisowanego sprzętu oraz kontaktem z klientami.

    2. Edukacja:
    IX 1996 - II 1998
    Mila College
    Specjalizacja: Obróbka danych

    ... - VI 1996
    Różne licea; ostatnie: 2 CKU w Warszawie

    3. Wiedza komputerowa:
    a. Systemy operacyjne:
    VM/CMS, Linux, SunOS, Solaris, Tru64, Novell Netware (based on ver. 3)
    b. Bazy danych:
    Adabas D, MySQL, PostgreSQL, Microsoft Access
    c. Języki programowania:
    Rexx, BASIC, Awk, Perl, C, pl/pgsql, SQL, Pascal/Delphi, PHP
    d. Technologie informatyczne:
    HTML, XML, MiddleWare, CVS, firewalle

    4. Dodatkowe informacje:
    prawo jazdy (B), nie palący, żonaty z dzieckiem, uregulowany stosunek
    do służby wojskowej.