PracaGrupypl.praca.szukana › <w-wa> prowizja za pomoc w znalezieniu pracy

  • 1. Data: 2004-10-25 10:01:06
    Temat: <w-wa> prowizja za pomoc w znalezieniu pracy
    Od: "sunny" <s...@U...pl>

    poniewaz wiekszosc osob znajduje prace przez znajomych to ja dam prowizje od
    mojego wynagrodzenia
    osobie ktora pomoze znalezc mi prace w W-wie
    Jeżeli cos wiesz o wolnym wakacie u siebie w firmie, daj znac.... mozesz
    zarobic :D

    Mam wykształcenie wyzsze (obecnie pisze dr z socjologii kultury)
    doswiadczenie na stanowisku kierowniczym
    (administracja, zarzadzanie), dział wsparcia sprzedaży (motywacja
    peracownikow) bylam tez trenerem - szkoleniowcem (gl. tematy z
    autoprezencji, technik sprzedazy, motywacji etc.)
    poza tym mam dyplom samodzielnego ksiegowego, prawo jazdy "B" (czynne i
    bezpunktowe) komputer nie jest dla mnie tajemnica, dyspozycyjnosc i
    mobilnosc to moje drugie ja.

    Czekam na poważne oferty -
    mail: sunny_i (at) poczta.interia.pl
    tel.: 600 318 628