PracaGrupypl.praca.szukana › w KRAKOWIE i oklolicy szukam pracy!

  • 1. Data: 2004-09-15 08:25:53
    Temat: w KRAKOWIE i oklolicy szukam pracy!
    Od: m...@p...onet.pl (marcin Pawlaczyk)

    Szukam pracy w krakowie lub miejscowosciach w poblizu krakowa-Ostatnio
    pracuje tylko na umowy zlecenia-przy pracach pomocniczych.
    Ostatnio na etacie pracowalem jako magazynier i kierowca- w firmiehandlowo
    uslugowej.
    Bardzo pilnie szukam pracy.
    Interesuje mnie forma stalego zatrudnienia-nie akwizycja
    aniprzedstawicielstwa.
    Posiadam wlasny samochod,komputer ze stalym dostepem do internetu.
    Szukam stabilnej pracy.
    Jestem osoba sumienna, odpowiedzialna i dyspozycyjna.
    oferta jest ciagle aktualna-prosze o powazne oferty-nie szukam pracy w
    ktorej mam wyciagac od ludzi pieniadze,sprzedawac im rewelacyjny
    produkt,uzyskiwac od nich dane osobowe ETC.
    Nie chce zarabiac mnostwa pieniedzy bez wychodzenia z domu...itp.
    Bardzo prosze o kontakt ludzi ktorzy szukaja po prostu sumiennego
    pracownika.
    Imię i nazwisko:

    Marcin Pawlaczyk

    Data i miejsce urodzenia:

    25stycznia 1974r., Wieluń

    Adres zamieszkania:

    ul. Spółdzielców 12/192 30-682 Kraków

    Telefon:

    0503402275

    e-mail:

    m...@p...onet.pl

    GG:1287413

    Wykształcenie:

    Średnie maturalne- obecnie student III roku Filologii Polskiej U.J. - studia
    eksternistyczne.

    Znajomość Języków obcych:

    Niemiecki i rosyjski - poziom podstawowy

    Doświadczenie zawodowe:

    Promocje reklamowe, copywriter, ankieter, sprzedawca, sprzedaż komputerów,
    prace Remontowo -budowlane, instalacyjno p. pożarowe, barman, sprzątanie i
    dezynfekcja szpitali, obsługa imprez plenerowych (np. Eventy -"Eskadry", dni
    Zatora), rozładunki. Ostatnie pół roku praca w spółce z kapitałem
    zagranicznym na etacie magazynier-kierowca.

    Umiejętności dodatkowe:

    Obsługa komputera -środowisko Windows, Internet ,podstawowa znajomość fpp i
    cdn xl, dwunastoletnie doświadczenie jako kierowca -własny samochód, łatwość
    w komunikacji interpersonalnej, adjustacja tekstów ,fotografia cyfrowa,.

    Zainteresowania:

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana