PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa z 3 letnim okresem wypowiedzenia

  • 1. Data: 2007-04-05 08:59:58
    Temat: umowa z 3 letnim okresem wypowiedzenia
    Od: "Andzia" <a...@i...net.pl>

    Witam.
    W umowie o pracę, jaką otrzymałam, widnieje 3 letni okres wypowiedzenia.
    Najprawdopodobniej pani z kadr pomyliła się na moją korzyść. Czy mogą to
    zmienić? Jak to wygląda z punktu prawnego?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Andzia.

  • 2. Data: 2007-04-05 09:08:50
    Temat: Re: umowa z 3 letnim okresem wypowiedzenia
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Mogła tam napisać co chciała, nawet 3 lata świetlne albo w ogóle nic nie
    > pisać i nic z tego nie wynika. Długość okresu wypowiedzenia określa
    > Kodeks pracy.

    Pracodawca zawsze może zaproponować pracownikowi *lepsze* warunki, niż
    te, które *gwarantuje* mu KP.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-04-05 09:17:03
    Od: u...@g...pl

    > W umowie o pracę, jaką otrzymałam, widnieje 3 letni okres wypowiedzenia.
    > Najprawdopodobniej pani z kadr pomyliła się na moją korzyść.

    A gdzie ty tę korzyść widzisz? Ten okres wypowiedzenia działa też w
    drugą stronę, więc łatwo pracy nie zmienisz.
    No bo jak w takim przypadku zmienic pracę? Poszukasz nowej przed
    wypowiedzeniem :)), czy złożysz wypowiedzenie z nadzieją że za trzy
    lata coś znajdziesz:)))?
    Korzystne dla Ciebie jest tylko w przypadku gdy dostałeś taką górę
    pieniędzy że do emerytury nie w głowie Ci zmiana pracy, inaczej to
    raczej kłopot.

    Usjwo

  • 4. Data: 2007-04-05 09:17:14
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

> [...]

    pisać i nic z tego nie wynika. Długość okresu wypowiedzenia określa Kodeks

    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 5. Data: 2007-04-05 09:55:17
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 kwi o godzinie 11:08, na pl.praca.dyskusje, Any User napisał(a):

    > Pracodawca zawsze może zaproponować pracownikowi *lepsze* warunki, niż
    > te, które *gwarantuje* mu KP.

    W tym przypadku , ten okres wypowiedzenia, uważasz za "lepszy dla
    pracownika"?

    --
    Herbi
    05-04-2007 11:55:15

  • 6. Data: 2007-04-05 09:57:26
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > W tym przypadku , ten okres wypowiedzenia, uważasz za "lepszy dla
    > pracownika"?

    Dla sądu pracy okres dłuższy = lepszy. Takie są fakty...

  • 7. Data: 2007-04-05 10:05:51
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-04-05 11:55, Herbi napisał(a):

    > W tym przypadku , ten okres wypowiedzenia, uważasz za "lepszy dla
    > pracownika"?

    Dziwisz się że akurat Any User tak uważa? ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2007-04-05 10:34:38
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 kwi o godzinie 11:57, na pl.praca.dyskusje, Any User napisał(a):

    > Dla sądu pracy okres dłuższy = lepszy. Takie są fakty...

    A w ch..u mam sąd pracy i jego zdanie w *tej materii*.
    Pytam ciebie - czy twoim zdaniem 3 letni okres wypowiedzenia jest *dobry i
    lepszy* dla szeregowego pracownika?

    --
    Herbi
    05-04-2007 12:34:37

  • 9. Data: 2007-04-05 10:35:20
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 kwi o godzinie 12:05, na pl.praca.dyskusje, Mich@l napisał(a):

    > Dziwisz się że akurat Any User tak uważa? ;)

    Avr - nyr "ovbeę tb cbq jłbfrx" ;))))
    Gb qmvępvbł v fnz fvę mncęgyv :)

    --
    Herbi
    05-04-2007 12:35:13

  • 10. Data: 2007-04-05 11:21:00
    Od: "Andzia" <a...@i...net.pl>

    >Korzystne dla Ciebie jest tylko w przypadku gdy >dostałeś taką górę
    >pieniędzy że do emerytury nie w głowie Ci zmiana >pracy, inaczej to
    >raczej kłopot.

    >Usjwo

    Dokladnie :)