PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o zakazie konkurencji

  • 1. Data: 2004-02-09 12:16:51
    Temat: umowa o zakazie konkurencji
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    Witam,

    Po przeszukaniu calego archiwum, orzeczen SN w sprawie umowy o zakazie
    konkurencji po ustaniu stosunku pracy pozostaly mi tylko dwie watpliwosc
    dotyczace. mojej sytuacji. Zatem krótko:

    Podpisalem przedmiotowa umowe w maju 2003, ustalona byla kwota odszkodowania
    na X PLN brutto. 31.01.2004 moja umowa zkonczyla sie (minal czas na jaki
    byla zawarta i nie zostala przedluzona). Umowa obowiazuje mnie przez 6
    miesiecy. Ile bedzie wynosilo odszkodowanie jesli kwota z umowy jest
    mniejsza niz od 25% moich zarobków za ostatnie 6 miesiecy. Czy na wysokosc
    odszkodowania ma wplyw to, ze moje wynagrodzenie skladalo sie z czesci
    stalej i premii unaniowej (przez ostatnie 6 miesiecy wyplacanej regularnie).
    Co trzeba potracic od kwoty odszkodowania brutto (rozumiem ze to 25% moich
    zarobków brutto za ostatnie 6 miesiecy) aby obliczyc sume odszkodowania do
    wyplaty.

    pozdrawiam
    -pp