PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na stale a zmiana stanowiska

  • 1. Data: 2002-02-26 10:57:15
    Temat: umowa na stale a zmiana stanowiska
    Od: "asan" <a...@a...pl>

    Czy jeszcze istnieje?
    i co trzeba zrobic by odzyskac z niego pieniadze :
    w skrucie moja zona zrezygnowala z pracy bo gosc nie placil pensji
    poszla z tym do sadu gosc dostal nakaz natychmiastowej wyplaty ale nie
    zaplacil (podobno jest niewyplacalny ). Czy jest szansa by wziasc
    pieniadze z funduszu - bo gosc dalej ma ta sama firme.

    Poradzcie co robic bo wisi nam sporo kasy.
    Pozdrawiam
    Przemol

  • 2. Data: 2002-02-26 12:03:07
    Temat: Re: umowa na stale a zmiana stanowiska
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Użytkownik "Grzesieq" napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy ktos z Was wie jak zalapac sie na rachmistrza do zblizajacego sie
    > Powszechnego Spisu Ludnosci. Gdzie szukac informacji? Gdzie skladac
    > zgloszenia?
    >
    > Z gory dziekuje za info.
    >
    > Grzesieq

    1. Zadzwoń do Urzędu Twojej Gminy, albo dzielnicy (ew tej, w której chcesz
    być rachmistrzem), oni podadzą Ci termin zgłoszeń.
    2. Przy zgłoszeniu wypełniasz ankietę i rozmawiasz z panią... ona Cię
    zapisuje na listę
    3. w kwietniu są szkolenia 4 dni x 8 h, po szkoleniu będzie test
    4. spis będzie się odbywał w dniach 21 maja - 8 czerwca
    5. wylosują Ci mieszkania (od 70 do 100) [przynajmniej tyle w Wawie]
    6. w wylosowanych mieszkaniach będziesz robił ankiety z mieszkańcami 1, 2
    lub 3, zależy
    7. za każde mieszkanie dostajesz 10 zł, czyli możesz zarobić od 700 do 1000

    pozdrawiam, zorientowana w temacie eleutheria ;)

  • 3. Data: 2002-02-26 20:49:35
    Od: "Kubusia" <k...@p...onet.pl>

    Pięknego dnia Tue, 26 Feb 2002 19:57:16 +0100, "kopik_k"
    <n...@p...hoga.pl> zakodował:

    >określony). Pracownik nie chciał najwyraźniej wykonywać poleconych zadań, bo
    >bez pytania o zgodę opuścił miejsce pracy i poszedł do lekarza. Przyniósł

    Widocznie źle się poczuł.

    >następnie zwolnienie lekarskie. Czy pracodawca jest bezsilny w takiej
    >sytuacji, czy może zwolnić pracownika?

    Podczas usprawiedliwionej nieobecności nie można pracownikowi
    wypowiedzieć umowy o pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775