PracaGrupypl.praca.dyskusje › udzielanie korepetycji a CV

  • 1. Data: 2004-09-28 01:28:38
    Temat: udzielanie korepetycji a CV
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam,

    Coraz poważniej zaczynam się zastanawiać nad udzielaniem korepetycji z inf.
    (mówiąc nieskromnie znam się na tym ;) ) - przynajmniej na 'pewnym'
    poziomie.
    W związku z faktem, iż nigdy jeszcze nie pracowałem nasunęła mi się pewna
    wątpliwość [za trywialność pytania przepraszam :P zwłaszcza, jeśli odpowiedź
    nasuwa się sama]: Czy takie korepetycje można potem wpisać do CV jako
    przebieg kariery zawodowej (i czy ma to logiczny sens), czy można tam
    wpisywać tylko 'normalną' pracę (etat, umowa zlecenia itp) ?

    cOOba

  • 2. Data: 2004-09-28 12:37:31
    Temat: Re: udzielanie korepetycji a CV
    Od: "apstynent" <a...@p...onet.pl>

    To zależy, no bo jak chcesz zostać nauczycielem to takie coś może się
    przydać i pomóc, ale w jakimś innym przypadku chyba bym sobie darował. Bo
    korków z informatyki na poziomie SP/gimnazjum to nawet sekretarka z byle
    szkoły może udzielać :) A w szkole średniej program nauczania też nie jest
    zbyt ambitny, więc jeśli chcesz złapać robotę związaną z kompami to nie ma
    się czym chwalić, lepiej popisać się umiejętnościami w jakiś inny sposób.

    pozdrówka
    apstyn

  • 3. Data: 2004-09-28 14:36:50
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Użytkownik "apstynent" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się czym chwalić, lepiej popisać się umiejętnościami w jakiś inny sposób.

    Tak też przypuszczałem. :|
    Ta odpowiedź jedynie upewniła mnie w tym przekonaniu.
    Niemniej oczywiście za odpowiedź i radę serdecznie dziękuję.

    cOOba

  • 4. Data: 2004-09-28 14:41:29
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    cOOba w news:cjaens$riu$1@news.onet.pl napisał(a):

    > udzielaniem korepetycji z inf. (mówiąc nieskromnie znam się na tym ;) )

    Uważaj z takimi stwierdzeniami. Ja po przeczytaniu czegoś takiego od razu
    zapałałem przeogromną chęcią przyjrzenia się Twojemu nagłówkowi (taki
    szybki sposób weryfikacji przynajmniej części wiedzy użytkownika) i... nie
    widzę deklaracji kodowania ;-) No chyba, że coś przeoczyłem, ale to nie ja
    twierdzę, że się na tym znam ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2004-09-29 23:22:47
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    cOOba napisał (wto 28. września 2004 16:36):

> [...]
    > Ta odpowiedź jedynie upewniła mnie w tym przekonaniu.
    > Niemniej oczywiście za odpowiedź i radę serdecznie dziękuję.

    a ja się z targumentacją do końca nie zgodzę. dlaczego?
    1. wykonujesz pracę, czyli np. nabierasz doświadczenia w pozyskiwaniu
    klientów, poznajesz sposoby przekazywania wiedzy potrzebnej klientowi itp
    2. jest to praca może mało rozwojowa, chociaż z drugiej strony jak masz
    zamiar być np. adminem to masz mocny argument że będziesz potrafił nauczyć
    każdego w firmie, np. obsługi komputera, przekazać wiedzę informatyczną
    potrzebną na jakimś stanowisku, dajmy na to magazyniera który musi obsłużyć
    czytnik kodów kreskowych (a ktoś musi tego nauczyć)
    3. zawsze lepiej jest napisać, że się robiło COŚ niż że się nie robiło NIC