PracaGrupypl.praca.dyskusje › trzeba sie chwalic swiadectwem pracy?

  • 1. Data: 2005-03-13 13:39:19
    Temat: trzeba sie chwalic swiadectwem pracy?
    Od: "netguy" <u...@g...pl>

    Muszę się chwalić gdzie pracowałem czy można zataić ten fakt? jest na to
    jakiś paragraf?
    Wytłumacze w czym problem: przez miesiąc byłem cieciem w Biedronce, więc
    nie bardzo jest się czym chwalić ;) Świadectwo pracy zawiera w dodatku
    błąd, który wyłapałem już po terminie 7dni na sprostowanie. Praca była w
    innym mieście i w ogóle nie chce mi się już nic załatwiać z tą firmą
    ochroniarską, chciałbym wymazać to z pamięci. Mogę zataić fakt, że
    pracowałem?

  • 2. Data: 2005-03-13 15:13:16
    Temat: Re: trzeba sie chwalic swiadectwem pracy?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    o ile ci niepotrzebne do stazu
    urlopowego czy emerytalnego

  • 3. Data: 2005-03-13 17:05:40
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Wytłumacze w czym problem: przez miesiąc byłem cieciem w Biedronce,

    a CZY TAM KURNA KRADŁEŚ , GWAŁCIŁEŚ ,...... CZY MOLESTOWAŁEŚ PRACODAWCĘ
    ????????
    Uważam, że żadna praca nie hańbi a pieniądze nie śmierdzą ...

    > więc nie bardzo jest się czym chwalić ;)

    Jest jest .... jesteś wg mnie młody i głupi ... a może tylko młody
    uwierz mi .... nic strasznego być ..... jak to nazwałeś cieciem .... to u
    mnie wzbudza zaufanie a u innych ... chyba podobnie

    > Świadectwo pracy zawiera w dodatku błąd, który wyłapałem już po terminie
    > 7dni na sprostowanie.

    a starałeś się to z pracodawcą wyjaśnić .... a może Ci poprawi

    > Praca była w innym mieście i w ogóle nie chce mi się już nic załatwiać z
    > tą firmą ochroniarską, chciałbym wymazać to z pamięci.

    Echhhh coś mi się widzi, że masz coś do ukrycia

    > Mogę zataić fakt, że pracowałem?

    NIe możesz !!!!!!!
    Art. 22.1. § 1. Pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o
    zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących:
    1) imię (imiona) i nazwisko,
    2) imiona rodziców,
    3) datę urodzenia,
    4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
    5) wykształcenie,
    6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

    pozdrawiam

    fart

  • 4. Data: 2005-03-13 17:50:46
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Ja uważam iż wcale się nie musisz chwalić tym okresem zatrdnienia,
    nie przejmuj się moim przedmówcą troche go poniosło.

    Pozdr.
    TS.

  • 5. Data: 2005-03-14 00:59:58
    Od: "nm" <m...@k...com>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja uważam iż wcale się nie musisz chwalić tym okresem zatrdnienia,
    > nie przejmuj się moim przedmówcą troche go poniosło.

    Nie wazne czy go niosło czy akurat lewitował, zacytował Kodeks Pracy i ma
    racje. Jesli pracodawca zapyta o przebieg zatrudnienia, to pracownik ma
    obowiazek powiedziec prawde, inaczej łamie prawo.

    Swoją drogą to także nie rozumiem w czym problem.

    pozdrawiam,
    nomind

  • 6. Data: 2005-03-14 10:35:21
    Od: "netguy" <u...@g...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a CZY TAM KURNA KRADŁEŚ , GWAŁCIŁEŚ ,...... CZY MOLESTOWAŁEŚ
    > PRACODAWCĘ ????????
    > Uważam, że żadna praca nie hańbi a pieniądze nie śmierdzą ...

    Nie wyglądam jak kawał byka, trafiłem tam w akcie desperacji,
    codziennie słyszałem złośliwe komentarze dresiarzy i blokersów kierowane
    pod moim adresem.

    > Jest jest .... jesteś wg mnie młody i głupi ... a może tylko młody
    > uwierz mi .... nic strasznego być ..... jak to nazwałeś cieciem ....
    > to u mnie wzbudza zaufanie a u innych ... chyba podobnie

    Jestem młody i nie zależy mi na stażu ciecia.

    > a starałeś się to z pracodawcą wyjaśnić .... a może Ci poprawi

    Jak pisałem jestem teraz w innym mieście, nie mam kasy ani ochoty by tam
    jechać i załatwiać sprawy.

    > Echhhh coś mi się widzi, że masz coś do ukrycia

    Mam z nimi nieprzyjemne doświadczenie a bałagan panujący w tej firmie
    mnie przeraża, dlatego chce się od nich uwolnić.

    > NIe możesz !!!!!!!
    > Art. 22.1. § 1. Pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o
    > zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących:

    Pracodawca ma prawo żądać, lecz ja nie jestem zmuszony by się nim
    chwalić, czyli udostępnie
    gdy będzie chciał, a jak jest przy rejestracji na bezrobociu, też muszę
    czy mogę pokazać świadectwa pracy?