PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy ! zdalnie,dodawanie,opisywanie,administracja etc.

  • 1. Data: 2009-10-26 10:43:59
    Temat: szukam pracy ! zdalnie,dodawanie,opisywanie,administracja etc.
    Od: "K.A" <k...@g...com>

    szukam pracy zdalnej,ukonczylem liceum (zarządzanie informacja) oraz
    technikum informatyczne (2letnie),prosze o różne oferty , związane z
    moim wykształceniem.
    zajmowałem sie juz :
    -opisywaniem aparatów cyfrowych/analogowych i obiektywów,
    -administracją stron www,
    -dodawaniem info na portalach o wydarzeniach tip.
    -pozyskiwałem klientów dla firmy zajmującej sie tworzeniem stron
    www,gier java,animacji,etc.(przez ponad rok więc ta tematyka i
    zagadnienia z nią związane nie są mi obce ) .
    poza tym :
    -jestem dostępny 24h/dobę (praktycznie cały czas online) ,
    -sumienny i odpowiedzialny za to czym sie zajmuję.
    gg: 4949260
    ak87[@]onet.eu