PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w w-wie

  • 1. Data: 2002-07-02 07:42:23
    Temat: szukam pracy w w-wie
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    Witam
    jak w temacie, poszukuję pracy najchętniej w biurze, w biurze obsługi
    klienta itp., takiej gdzie będę miał możliwość nauki i wszechstronego
    rozwoju. Ponieważ szybko się uczę, staram się stawiać sobie poprzeczkę dość
    wysoko. Więcej szczegółów udzielę bezpośrednio zainteresowanym.
    pozdrawiam serdecznie, a poniżej chciałbym trochę przyblizyć moją osobę

    WYKSZTAŁCENIE:

    . 1999-obecnie : Uniwersytet w Białymstoku, wydział
    historyczno-socjologiczny, kierunek-historia
    . 1995-1999: LO w Białymstoku nr XI

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

    . praca sezonowa w okresie wakacyjnym w roku 2000 i 2001 w hurtowni
    spożywczej "DEF" w Białymstoku na stanowisku (sporządzanie zamówień,
    wykonywanie prac konwojenta, oraz ogólne prace związane z funkcjonowaniem
    hurtowni)
    . praca na umowe-zlecenie w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym "Marpol" w
    Białymstoku w okresie jesień- zima 1999, jesień-zima 2000, jesień-zima 2001
    jako kolporter ulotek

    . pracowałem jako rachmistrz spisowy przy ogólno polskim spisie powszechnym,
    przygotowując się do tej pracy przeszedłem tygodniowy kurs dotyczący prac
    ankietowo-statystycznych

    UMIEJĘTNOŚCI:

    . obsługa komputera w stopniu zaawansowanym
    . obsługa urządzeń biurowych w stopniu podstawowym
    . znajomość Windows i Microsoft Office 2000,
    . obsługa poczty elektronicznej,
    . znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym

    tel. 503-385- 344