PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy na wakacje , wawa i okolice

  • 1. Data: 2006-06-13 08:56:14
    Temat: szukam pracy na wakacje , wawa i okolice
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Szukam pracy na wakacje .Chciałabym wyjechać na obóz i brakuje mi kasy .Czy
    ktoś może mi cos fajnego zaproponować.? Będę baaaardzo wdzięczna .
    pozdrawiam Ola :))

  • 2. Data: 2006-06-13 20:20:32
    Temat: Re: szukam pracy na wakacje , wawa i okolice
    Od: D...@g...com

    Robi napisał(a):
    > Szukam pracy na wakacje .Chciałabym wyjechać na obóz i brakuje mi kasy .Czy
    > ktoś może mi cos fajnego zaproponować.? Będę baaaardzo wdzięczna .
    > pozdrawiam Ola :))

    Witam

    Poszukuję osoby, która posiada w domu komputer, ma dużo czasu i
    mogłaby do końca czerwca zakładać dla mnie konta Adwords w
    internecie. Za założenie jednego konta płacę 1 zł - czas potrzebny
    na założenie takiego konta to ok. 6 minut. Zależy mi na jak
    największej ilości takich kont.

    Pozdrawiam
    Jacek (d...@g...com)