PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy jako tester oprogramowania

  • 1. Data: 2002-10-11 14:38:26
    Temat: szukam pracy jako tester oprogramowania
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Umiem wprowadzać nietypowe dane i sprawdzić walidację danych(edycje).
    Potrafię wyznaczyć wartości brzegowe i sprawdzić je dla poszczególnych
    procedur i funkcji. Moją pozytywną cechą osobowości jest znajdowanie dziury
    w całym. :-) Zgłaszam swoją propozycję do pracy zdalnej. Moje umiejętności
    mogą przydać się państwa firmie. Więcej na
    http://www.miroslaw.zawislan.prv.pl

    Oczekuje zleceń lub pytań pod m...@w...pl

    --
    "Mnóstwo zawodów można wykonywać przez internet" Piotr Żebrowski, Re:praca w
    internecie