PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy - Kielce

  • 1. Data: 2003-10-17 13:30:41
    Temat: szukam pracy - Kielce
    Od: "Danon" <d...@t...pl>

    Jestem tegoroczną absolwentką Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa
    na Uniwersytecie
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyłam studia z tytułem
    magistra.
    Poszukuję pracy w mediach, pokrewnych dziedzinach lub pracy umysłowej.
    Odbywałam praktyki w lokalnych rozgłośniach radiowych i telewizji.
    Jestem osobą komunikatywną, sumienną i odpowiedzialną.
    Interesuję mnie również oferta pracy biurowej/umysłowej,
    w której, być może, mogłyby przydać się zdobyte przeze mnie umiejętności.
    Pozdrawiam!

    i...@l...pl