PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy

  • 1. Data: 2004-01-28 09:13:17
    Temat: szukam pracy
    Od: "ps" <p...@p...pcm.com.pl>

    Poszukuje pracy w Warszawie dzielnica Praga, Śródmieście, Centrum
    Interesuje mnie każda praca oprócz akwizycji i handlowca.
    Jestem studentką trzeciego roku marketingu i zarzadzania o profilu
    informatyczne systemy zarządzania trybu zaocznego (zjazdy co dwa tygodnie).
    Jestem osobą młodą, dyspozycyjną, nie palącą. Łatwo i szybko się uczę
    dlatego też jestem otwartą na nowe wyzwania, łatwo nawiązuje kontakt z
    klientami.
    Mam doświadczenie jako specjalista ds. sprzedaży, pracach biurowych i
    reklamie, telemarketingu.
    Znajomość programów Office, CorelDraw, PhotoShop, Esy Say.

    Prosze o kontakt telefoniczny
    0.696-419-346