PracaGrupypl.praca.szukanastud. dziennikarstwa Warszawa Pilnie Praca

  • 1. Data: 2002-11-07 12:12:15
    Temat: stud. dziennikarstwa Warszawa Pilnie Praca
    Od: "Maja Gajewska" <m...@l...com.pl>

    23 lata, studentka dziennikarstwa.Doświadczenie w tygodniku "Wprost",
    praktyka w TVP i TVN24. Pracowałam również jako asystentka zarządu w firmie
    informatycznej.
    języki obce, komputer. Pracowita, kreatywna. Dyspozycyjna. Miła aparycja.
    Chciałabym poświęcić się karierze. Nie wymagam wysokich zarobków ale dużo
    pracy w dynamicznym zespole. Możliwość pracy w domu. Posiadam stałe łącze
    internetowe.Wystawiam faktury VAT. Jestem lojalnym pracownikiem.
    cv wyślę zainteresowanym.

    kontakt: 847-14-30
    m...@l...com.pl