PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz a studia doktoranckie

  • 1. Data: 2003-10-27 08:39:03
    Temat: staz a studia doktoranckie
    Od: "MariuszWilk" <w...@w...pl>

    Mam pytanie: Czy jesli ktos wlasnie odbywa staz (po studiach)
    i dostal sie na studia doktoranckie to musi zrezygnowac ze stazu ?
    (woj malopolskie- krakow)

  • 2. Data: 2003-10-28 12:47:48
    Temat: Re: staz a studia doktoranckie
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    O ile mi wiadaomo nie musisz.
    NIe wiem niestety jak w takiej sytuacji będzie wyglądała sprawa stypendium
    doktorancekiego.
    Pozdrawiam Paweł

  • 3. Data: 2003-10-28 18:14:09
    Od: "Bożena" <m...@g...WYTNIJ.pl>

    Potwierdzam, nie musi z tym, że jeśli będziesz chciała pobierać stypendium to
    dopuszczalne jest jedynie zatrudnienie na nie więcej jak pół etatu, nie wiem
    jak to się ma do stażu.
    pozdrawiam
    Bożena

  • 4. Data: 2003-11-30 13:07:34
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Bożena" <m...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > Potwierdzam, nie musi z tym, że jeśli będziesz chciała pobierać stypendium
    > dopuszczalne jest jedynie zatrudnienie na nie więcej jak pół etatu

    To jest trochę inaczej, nie możesz być zatrudnoiona na cały etat. Innymi
    słowy wchodzi w rachube zatrudnienie nawet na 24/25 etatu. takie dziwne
    twory istnieja

    pozdro

    wondol

    ---