PracaGrupypl.praca.szukanasprzedawca-serwisant-sklep komputerowy

  • 1. Data: 2004-01-27 16:15:24
    Temat: sprzedawca-serwisant-sklep komputerowy
    Od: "madaa" <falcon7usuń@interia.pl>

    Potrafię serwisować róznoraki sprzęt komputerowy mam doświadczenie w jego
    sprzedaży. Posiadam dość dużą wiedze
    na temat sprzętu komputerowego (dane techniczne itd.). Potrafię budować i
    obsługiwać sieć LAN i mam podstawy administracji serwerem "Linux" (w sieci
    której jestem współzałożycielem mam serwer udostępniający łącze
    internetowe). Radzę sobie ze wszelkiego rodzaju konfiguracją routerów
    sprzętowych. Szybko sie uczę
    potrafie przy pomocy komputera z dostępem do internetu najczęsciej w
    ciągu kilku godzin znaleźć informację i rozwiązać problem sprzętowy
    lub software'owy. Pozatym znajomość obsługi programów do obsługi
    sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, doświadczenie w prowadzeniu jednostki
    handlowej znajomość dokumentów sprzedaży, zasad
    sprzedaży ratalnej), doświadczenie w pracy z klientem, umiejętność
    rozwiązywania konfliktów. Szukam pracy ktora mogła by wykorzystać moje
    umiejętnosci najchętniej na stałe. Powyższe wymienione przeze mnie
    umiejętności to także moje hobby więc nie będzie problemu z
    zostaniem dłuzej w pracy :)